رسانه قطری: تست کرونای 2 بازیکن پرسپولیس مثبت شد/ باشگاه تکذیب کرد!



ابتلای بازیکنان پرسپولیس به کرونا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یک رسانه قطری مدعی شد که تست کرونای دو بازیکن پرسپولیس پیش از دیدار با الریان قطر مثبت شد.

به گزارش فارس، نشریه «استاد الدوحه» قطر لحظاتی پیش مدعی شد تست کرونای دو بازیکن پرسپولیس امروز (پنجشنبه) پیش از دیدار شنبه آینده مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا مثبت شد.

 

این نشریه قطری نوشت: "تیم پرسپولیس تست کرونا قبل از دیدار با الریان داد و مشخص شد دو بازیکن تیم تستشان مثبت است. در نتیجه این دو بازیکن از بازی شنبه آینده مقابل الریان کنار گذاشته شدند. طبق پروتکل های بهداشتی AFC بعد از هر بازی بازیکنان تست کرونا می دهند."

 

پیش از این تست کرونای فرشاد فرجی و سعید آقایی دو بازیکن پرسپولیس در تهران مثبت شده بود و این دو به همراه تیم به هند سفر نکردند. این رسانه قطری مدعی است در تست کرونای بعد از بازی الوحده امارات، تست دو بازیکن دیگر پرسپولیس مثبت شده است.

 

ابتلای بازیکنان پرسپولیس به کرونا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 مدیررسانه ای پرسپولیس: جواب تست کرونا به ما اعلام نشده است

به گزارش فارس، درحالی که رسانه استاد دوحه قطر اعلام کرده بعد از بازی پرسپولیس و الوحده از بازیکنان تست کرونا گرفته شده و تست دو بازیکن پرسپولیس مثبت اعلام شده، از اردوی سرخپوشان در هند خبر می رسد که از گرفتن تست تازه 8 ساعت گذشته و هنوز جواب این آزمایش ها به دست مسئولان این تیم در هند نرسیده است. 

 

امروز ساعت 13 به وقت گوای هند از بازیکنان پرسپولیس تست گرفته شده و همه بازیکنان هم در تمرین حضور داشته اند.

 

در همین زمینه علیرضا اشرف مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس اظهار داشت: معمولا جواب تست ها حداقل یک روز طول می کشد. در هند جواب تست هایی که داده ایم، زیر 35 ساعت حاضر نشده است. ما هم امروز ظهر تازه تست داده و به این زودی جواب ها نمی آید. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------