منچسترسیتی برد و در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت/ پیروزی چلسی، اینتر و پاری سن ژرمن



تیم منچسترسیتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان پپ گواردیولا با کسب پیروزی خارج از خانه برابر کریستال پالاس یک قدم دیگر به کسب سومین قهرمانی‌شان طی ۴ فصل اخیر لیگ برتر انگلیس نزدیک شدند.

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی میزبان خود تیم کریستال پالاس را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. سرخیو آگوئرو در دقیقه 57 و فران تورس در دقیقه 59 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا بیست‌و‌پنجمین پیروزی شاگردان پپ گواردیولا در این فصل از لیگ برتر انگلیس رقم بخورد.

 

سیتی با این نتیجه 80 امتیازی شد و در فاصله 4 هفته به پایان فصل، حاشیه امنیت خود در صدر جدول رده‌بندی را به 13 امتیاز افزایش داد تا در آستانه قهرمانی قرار بگیرد. در صورت که منچستریونایتد در بازی این هفته خود مقابل لیورپول شکست بخورد، قهرمانی سیتی قطعی خواهد شد اما در صورت پیروزی یا تساوی شیاطین سرخ، سیتی هفته آینده با کسب یک پیروزی قهرمانی‌اش را مسجل خواهد کرد.

 

***

 

چلسی با فتح دربی غرب لندن، آماده دیدار با رئال مادرید شد

چلسی از ساعت 21 امشب (شنبه - به وقت ایران) درچارچوب هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه استمفوردبریج لندن میزبان فولام بود و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

 

کای هاورتز در دقایق 10 و 49 مسابقه گلزنی کرد تا شاگردان توماس توخل، دربی غرب لندن را همانند بازی رفت فتح کنند.

 

آبی‌های لندن به لطف این بُرد، 61 امتیازی شدند و جایگاه خود را در رده چهارم جدول لیگ جزیره تثبیت کردند. آنها اکنون تنها سه امتیاز با تیم رده سومی لسترسیتی فاصله دارند و با روحیه‌ای مضاعف آماده دیدار چهارشنبه نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شدند. فولام نیز با 27 امتیاز در رتبه هجدهم جدول ایستاده و برای بقا در لیگ برتر، باید فاصله 9 امتیازی خود را با تیم‌های بالاتر از خودش جبران کند.

 

***

 

اینتر به یک امتیازی اسکودتو رسید/ سقوط کروتونه قطعی شد

اینترمیلان امشب (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری A ایتالیا، مقابل کروتونه صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

 

کریستین اریکسن در دقیقه 69 و اشرف حکیمی در دقیقه 3+90 برای نراتزوری گلزنی کردند.

 

با این نتیجه، اینتر با 82 امتیاز در صدر جدول سری A باقی ماند و با توجه به شرایط بهتر نسبت به آتالانتا در دیدارهای رودررو، برای قهرمانی این مسابقات تنها به یک امتیاز دیگر نیاز دارد. کروتونه هم در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌ها، با 18 امتیاز قعرنشین ماند و به سری B سقوط کرد.

 

***

 

پاری‌سن‌ژرمن موقتاً صدرنشین شد

تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و لانس در هفته سی‌وپنجم لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه)، در ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس به مصاف هم رفتند که پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

 

نیمار در دقیقه 33 و مارکینیوش در دقیقه 59 گلزنی کردند و ایگناتیوس گاناگو در دقیقه 61 دروازه PSG را گشود. 

 

پاری‌سن‌ژرمن 75 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر از لیل، به صدر جدول لیگ یک فرانسه راه یابد و با روحیه‌ای مضاعف آماده دیدار روز سه‌شنبه مقابل منچسترسیتی شود. لانس هم که در شش دیدار قبلی شکستی متحمل نشده بود، با 56 امتیاز در جایگاه پنجم جدول ماندنی شد و از کسب سهمیه مستقیم لیگ اروپا بازماند.

 

***

 

اتلتیکومادرید با غلبه بر الچه از رئال و بارسلونا فاصله گرفت

در ادامه دیدارهای هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا، اتلتیکومادرید امشب (شنبه) میهمان الچه بود و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

 

اتلتیکو در دقیقه 16 مسابقه توسط لوییس سوارس به گل رسید که این گل به دلیل قرار داشتن سوارس در موقعیت آفساید پذیرفته نشد. در ادامه بازی مارکوس یورنته در دقیقه 24 دروازه الچه را گشود. همچنین میزبان در دقیقه 1+90 صاحب ضربه پنالتی شد که فیدل چاوس، این پنالتی را به تیر دروازه روخی‌بلانکو زد.

 

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با این نتیجه، 76 امتیازی شد و اختلاف خود با رئال مادرید و بارسلونا را به پنج امتیاز افزایش داد. الچه هم با 30 امتیاز در جایگاه هجدهم جدول و منطقه سقوط باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------