ژاوی تا 2023 در السد می ماند



ژاوی،اخبار امروز،خبرهای ورزشی
«ژاوی هرناندز» و کادرفنی وی قرارداد خود را با باشگاه السد قطر تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ تمدید خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، متن و مفاد قرارداد تمدید آماده شده و در انتظار امضای طرفین است و احتمالا طی چند روز آتی نهایی خواهد شد.

 

این قرارداد، کاپیتان پیشین آبی اناری‌ها را برای دو فصل دیگر در این باشگاه قطری ماندگار خواهد کرد اما در متن قرارداد بندی گنجانده خواهد شد که در صورت ارائه پیشنهاد از سوی باشگاه بارسلونا، به طور خودکار مرد اسپانیایی را بدون پرداخت هیچ هزینه ای به سرمربی آزاد بدل خواهد کرد.

 

ژاوی و السد از مدت‌ها پیش بر سر امضای قرارداد جدید مذاکرات خود را آغاز کرده بودند و در ابتدا قرار بود مدت قرارداد یک ساله باشد اما با توجه به میزبانی قطر از جام جهانی ۲۰۲۲، قرارداد یک‌ساله با برنامه‌های باشگاه جور در نمی‌آمد زیرا مقامات فوتبال قطر قصد دارند تا ژاوی را به عنوان سفیر فوتبال این کشور در کنار خود داشته باشند.

 

مرد اسپانیایی در دومین فصل حضور در السد، این تیم را به عنوان قهرمانی در چند تورنمنت داخلی از جمله لیگ ستارگان قطر رساند. با این حال، تیم تحت هدایت ژاوی در لیگ قهرمانان آسیا موفق نبود و پس از نبردی پرتنش با النصر عربستان در مرحله گروهی به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به مرحله حذفی بازماند.

 

ژاوی و تیمش این فرصت را دارند تا با پیروزی در نیمه نهایی امیرکاپ قطر برابر العربی که در نهم ماه مه برگزار می‌شود، افتخار دیگری به قفسه افتخارات خود بیافزایند؛ این چهارمین فینال فصل آنان محسوب می‌شود.

 

در هفته‌های اخیر نام ژاوی به عنوان گزینه محتمل جانشینی «رونالد کومان» در بارسلونا باردیگر بر سر زبان‌ها افتاد اما باتوجه به توافق وی با السد، بازگشت وی به نیوکمپ در کسوت سرمربی باردیگر به زمانی دیگر موکول خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------