پیروزی فولاد و نساجی در شب توقف سایپا/ آلومینیوم اراک از سد صنعت نفت گذشت



لیگ برتر فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال فولاد موفق شد با پیروزی برابر گل گهر خود را به جمع تیم های بالانشین نزدیکتر کند.

به گزارش مهر، در یکی از دیدارهای معوقه هفته هجدهم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه تیم فولاد در اهواز میزبان گل گهر سیرجان بود که تیم جنوبی موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد. لوسیانو پریرا در دقیقه ۶۳ از روی نقطه پنالتی برای شاگردان نکونام گل زد.

 

گل گهر که در نیم فصل دوم لیگ برتر نتایج مطلوبی کسب کرده و خود را به جمع تیم های بالانشین جدول رسانده بود، پس از چند هفته طعم شکست را چشید تا فولاد را در نزدیکی خود ببیند.

 

تیم فوتبال فولاد خوزستان با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و گل گهر هم ۳۲ امتیازی باقی ماند تا تیم های مدعی در بالای جدول رقابت جذابی در هفته های پایانی داشته باشند.

 

***

 

پیروزی ارزشمند نساجی در رفسنجان/ مازندرانی‌ها به بقا امیدوار شدند

دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و نساجی مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر شامگاه امروز شنبه به میزبانی مس برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم شمالی به پایان رسید.

 

در این دیدار شاهین ثاقبی در دقیقه ۳۳ موفق شد تنها گل تیم نساجی را وارد دروازه مس کند تا تیمش در روزهای احساس تیم های انتهای جدول سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

 

نساجی با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و هر چند هنوز در منطقه خطر قرار دارد اما به آینده و بقا در لیگ برتر بیشتر امیدوار شد.

 

***

 

توقف سایپا برابر قعرنشین/ آلومینیوم اراک از سد صنعت نفت گذشت

دیدارهای هفته بیست و دوم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه با انجام دو بازی پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم های انتهای جدولی ماشین سازی و سایپا در تبریز به مصاف هم رفتند.

 

در این دیدار که سایپا اولین تجربه خود با فراز کمالوند به عنوان سرمربی را پشت سر می گذاشت، تلاش دو تیم در پایان به تساوی ۲ به ۲ انجامید. با این تساوی سایپا ۱۹ امتیازی شد و همچنان در منطقه خطر قرار گرفت. تیم ماشین سازی هم با ۱۱ امتیاز در قعرجدول همچنان گزینه اول سقوط است.

 

در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال آلومینیوم در آبادان موفق شد تیم صنعت نفت را یک بر صفر شکست داد. تیم اراکی با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد و در جمع تیم های بالای جدول کنار فولاد و گل گهر قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------