آلابا با قراردادی ۵ ساله به رئال مادرید پیوست/ کوناته بازیکن جدید لیورپول



آلابا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدافع بایرن‌مونیخ بعد از جدایی از این تیم به رئال مادرید پیوست و قراردادی ۵ ساله امضا کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا، سرانجام بعد از کش‌وقوس‌های زیاد تکلیف داوید آلابا مشخص شد و این بازیکن به رئال مادرید پیوست.

 

باشگاه رئال مادرید خبر عقد قرارداد ۵ ساله با آلابا را تایید و اعلام کرد که این بازیکن بعد از یورو ۲۰۲۰ رسما کار خود را با تیم آغاز خواهد کرد.

 

طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی آلابا سالانه ۱۱ میلیون حقوق دریافت خواهد کرد.

 

آلابا نزدیک به ۱۲ سال پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کرد و توانست ۱۰ قهرمانی در بوندسلیگا را به دست آورد تا به همراه توماس مولر پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه لقب گیرد.

 

***

 

کوناته رسماً به لیورپول پیوست

باشگاه لیورپول به طور رسمی اعلام کرد برای به خدمت گرفتن ابراهیما کوناته از لایپزیگ به توافق رسیده است و با پرداخت رقم فسخ قرارداد 36 میلیون پوندی (41.5 میلیون یورویی) این بازیکن، او را به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید اضافه می‌کند. به این ترتیب این مدافع فرانسوی اولین خرید تابستانی یورگن کلوپ در نقل‌وانتقالات تابستانی لقب گرفت.

 

لیورپول، کوناته 22 ساله را زمانی که در تیم سوشو فرانسه بازی می‌کرد، زیر نظر داشت. این مدافع یک متر و 94 سانتیمتری از سال 2017 در عضویت تیم لایپزیگ آلمان بود و در 94 بازی برای این تیم به میدان رفت.

 

لیورپول که در آخرین هفته از فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس موفق به کسب عنوان سومی این رقابت‌ها و دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شد، در فصل اخیر با مصدومیت‌های زیادی به خصوص در خط دفاعی مواجه شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------