والیبال ایران به روسیه هم باخت/ شکست آلکنو مقابل شاگردان سابق



دیدار تیم ملی والیبال ایران و روسیه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 به مصاف روسیه رفت که در نهایت شکست خورد.

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 14:30 به مصاف روسیه رفت و با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 17-25، 25-20، 20-25 و 17-25 مغلوب حریف خود و قهرمان دوره گذشته شد.

 

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از محمدطاهر وادی، میثم صالحی، امیرحسین اسنفدیار، مسعود غلامی، صابر کاظمی، علی شفیعی و آرمان صالحی استفاده کرد. سعید معروف، رضا عابدینی و محمدرضا حضرت‌پور از غایبان تیم ایران در این مسابقه هستند.

 

ست نخست؛ 25 بر 17 به سود روسیه

ولادیمیر آلکنو در این مسابقه ترجیح داد تا به بازیکنان جوان تر خود میدان بدهد. روس‌ها هم از این فرصت استفاده کرده و موفق شدند بازی بهتری ارائه دهند. شاگردان ساملوو با نتیجه 8 بر 4 از ایران پیش افتادند تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. در ادامه روند صعودی روس‌ها ادامه پیدا کرد تا در امتیاز 16 بر 10 به سود آنها یک بار دیگر تیم‌ها راهی وقت استراحت فنی شدند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 17 به سود تیم ملی روسیه تمام شد.

 

ست دوم؛ 25 بر 20 به سود ایران

در شروع ست دوم تیم ایران عملکرد بهتری از خود ارائه کرد و توانست با نتیجه 8 بر 5 از حریف خود پیش بیفتد تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. ساملوو برای این بازی ترجیح داد تا به ستاره بلندقامت خود یعنی موزرسکی استراحت دهد و از او در ترکیب اصلی استفاده نکرد.  روس‌ها بسیار تلاش کردند تا اختلاف را کمتر کنند و در طرف مقابل هم فیاضی جایگزین اسنفدیار شد. در امتیاز 16 بر 13 به سود ایران یک بار دیگر هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود ایران تمام شد.

 

ست سوم؛ 25 بر 20 به سود روسیه

بازی در ست سوم پایاپایی آغاز شد، اما در امتیاز 8 بر 7 به سود روسیه بود که تیم‌ها روانه وقت استراحت فنی اول شدند. در ادامه شاگردان آلکنو تلاش کردند و با جنگندگی موفق شدند با امتیاز 16 بر 15 از حریف پیش بیفتند تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم بروند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود روسیه خاتمه پیدا کرد.

 

ست چهارم؛ 25 بر 17 به سود روسیه

برای شروع ست چهارم تغییری در ترکیب ایران انجام نشد. با وجود اینکه ایران توانست بازی را در امتیاز 7 به تساوی برساند، در امتیاز 8 بر 7 به سود روسیه تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. برتری روس‌ها در ست چهارم ادامه پیدا کرد و در نهایت شاگردان ساملوو با نتیجه 25 بر 17 به پیروزی رسیدند.

 

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود فردا، یکشنبه 9 خرداد، ساعت 14.30 به مصاف هلند خواهد رفت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------