فرار موقت باشگاه استقلال از توقیف اموال/ صدور روادید ۳ استقلالی در هاله‌ای از ابهام



باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نماینده یکی از شرکت‌های طلبکار باشگاه استقلال با حکم توقیف اموال در این باشگاه حضور پیدا کرد اما با وی توافق صورت گرفت.

به گزارش تسنیم،‌ امروز (سه‌شنبه) فردی با حکم توقیف اموال باشگاه استقلال و با ماشین خاور به ساختمان این باشگاه مراجعه کرد. این شخص نماینده شرکتی بوده که البسه استقلالی‌ها را در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده تامین می‌کرد و بعد از گذشت چند سال هنوز تمام مطالباتش را نگرفته است.

 

بخشی از این طلب اخیراً از سوی باشگاه پرداخت شده ولی حدود 100 میلیون تومان از آن باقی مانده است. حساب‌های باشگاه استقلال مسدود است و هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره، نامه‌ها و چک‌های باشگاه را امضا نمی‌کنند. بنابراین امکان پرداخت این مطالبات و حتی هزینه‌های جاری استقلال در این شرایط وجود ندارد.

 

مدیرعامل استقلال با فردی که امروز به باشگاه مراجعه کرده به توافق رسید تا فعلا و به صورت موقت جلوی توقیف اموال گرفته شود.

 

***

 

واکنش استقلال به حضور طلبکاری که حکم توقیف اموال این باشگاه را داشت

آزاد یونسی مدیر حقوقی باشگاه استقلال، در خصوص اتفاقات امروز (سه‌شنبه)، گفت: پرونده‌ای که امروز باشگاه استقلال با آن درگیر است، متعلق به دوره مدیریت حدودا ۱۰ سال پیش است. فردی که از باشگاه طلب دارد، در دوره مدیرعامل قبلی با حکم دادگستری به باشگاه مراجعه کرده ولی با او برخورد خوبی نشده و امروز برای گرفتن اموال باشگاه، به محل باشگاه مراجعه کرد.

 

وی افزود: اینکه گفته شده اموال باشگاه را این فرد برده و مسائلی از این دست، صحت ندارد. ما از ایشان فرصتی گرفتیم و مانع از این اتفاق شدیم.

 

مدیر حقوقی باشگاه استقلال در پایان گفت: بعد از تعیین تکلیف حق امضای دوم در باشگاه استقلال، طلب این فرد پرداخت خواهد شد. در حال حاضر کسی به جای آقای خلیل‌زاده حق امضا نگرفته و به همین دلیل، پرداخت طلب این فرد در گروی روشن شدن حق امضا است.

 

***

 

صدور روادید ۳ استقلالی در هاله‌ای از ابهام

تیم فوتبال استقلال این روزها منتظر حضور و بازگشت خارجی‌های خود به جمع آبی‌پوشان است.

 

با شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر، قرار است شیخ دیاباته و میلیچ با بازگشت به تهران دوباره برای استقلال به میدان بروند. تا این‌جای کار شیخ دیاباته درگیر ویزای خانواده‌اش است و مشخص نیست چه زمانی این مساله حل خواهد شد.

 

هم‌چنین میلیچ که نه مطالبات خود را دریافت کرده و نه قراردادش تمدید شده، بازهم قصد بازگشت به جمع آبی‌پوشان را دارد و این بازیکن هم همچنان مشکل ویزایش توسط باشگاه استقلال در حال حل شدن است.

 

و در پایان گابریل پین، دستیار فرهاد مجیدی که تا اینجای کار از راه دور آبی‌پوشان را زیر نظر دارد، هم‌چنان با مشکل ویزا مواجه است و باید منتظر ماند و دید در کنار انبوه مشکلات استقلال، باشگاه چه راه‌حلی برای این مساله می‌اندیشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------