جزئیات پرداخت غرامت «اسکوچیچ» به صنعت نفت از سوی فدراسیون فوتبال



اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان توضیحاتی درباره پرداخت غرامت سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش مهر، چند روز پیش بود که فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد با پرداخت غرامت «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به صنعت نفت آبادان، پرونده اختلاف دو طرف بسته شد.

 

اسکوچیچ در سال ۱۳۹۸ باوجود داشتن قرارداد با صنعت نفت، از این تیم جدا شد و سپس هدایت تیم ملی فوتبال ایران را قبول کرد. وی در توافقنامه‌ای با باشگاه صنعت نفت متعهد شده بود اگر هدایت تیمی را بعد از جدایی از نفت بر عهده بگیرد، باید ۱۴۰ هزار دلار غرامت پرداخت کند.

 

حسن نصراصفهانی رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جزئیات اقدام فدراسیون فوتبال گفت: ابتدا باید بگویم پولی که از فدراسیون فوتبال گرفتیم، ۷۰ هزار دلار بود چرا که بعد از شکایت ما به فیفا، مقرر شد اسکوچیچ ۷۰ هزار دلار پرداخت کند نه ۱۴۰ هزار دلار.

 

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال در این مورد وساطت کرد. برایمان فرقی نداشت چه کسی غرامت را بدهد. ما دنبال پولمان بودیم. ظاهراً فدراسیون فوتبال قراردادی با اسکوچیچ دارد که بر اساس آن، اقدام به پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی کرد.

 

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در پاسخ به این سئوال که آیا غرامت اسکوچیچ به صورت دلاری پرداخت شده و یا معادل آن به حساب باشگاه واریز شده است؟ تاکید کرد: باید در این مورد با مدیرعامل باشگاه صحبت کنید. فکر می‌کنم احتمالاً معادل ریالی این غرامت را گرفته‌ایم که می‌توانیم بخشی از مشکلات مالی را با آن حل کنیم. (تماس خبرنگار مهر با عیسی زاده مدیرعامل باشگاه بدون پاسخ مانده بود)

 

نصراصفهانی در ادامه تاکید کرد: از موفقیت تیم ملی با اسکوچیچ خوشحال هستیم. افتخار می‌کنیم که تیم ملی ایران بعد از ۱۰ سال در یک مسابقه رسمی عراق را شکست داد و طلسم نبردن بحرین در خاک این کشور هم شکست.

 

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در پایان درباره وضعیت این تیم هم گفت: مشکلات زیادی داشتیم بخصوص در نقل و انتقالات که به خاطر مسائل مالی نتوانستیم تیم را تقویت کنیم. اردوی تیم در تهران به پایان رسیده و بازیکنان در آبادان هستند تا خود را آماده شروع مجدد لیگ کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------