اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی شدند/ حضور ملکیان، دلفانی و مظلومی و ابقای مددی



تیم استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی شدند.

مجمع باشگاه استقلال در بیانیه ای ضمن پذیرش استعفای مهدی عبدیان و حجت نظری، آقایان پرویز مظلومی، علی اصغر ملکیان و داریوش دلفانی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره استقلال معرفی کرد.

 

متن بیانیه مجمع باشگاه استقلال به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مجمع شرکت فرهنگی ورزشی استقلال با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات  آقایان مهدی عبدیان و حجت نظری در مدت حضور در هیئت مدیره با استعفای انها موافقت و آقایان پرویز مظلومی، اصغرملکیان وداریوش دلفانی  را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت فرهنگی – ورزشی استقلال منصوب نمود.

 

مجمع باشگاه استقلال انتظار دارد اعضای هیئت مدیره با همه توان ضمن شناسایی ظرفیتهای درآمد زایی و با استفاده از همه  امکانات موجود در باشگاه به رفع مشکلات و نیازهای کادر فنی اقدام و زمینه حضور پرقدرت باشگاه  استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی را فراهم آورده و در فصل نقل و انتقالات نیز با توجه به درخواست سرمربی محترم، نیازهای کادر فنی تیم را تامین کنند.

 

همچنین مجمع باشگاه از اهالی محترم رسانه، عموم پیشکسوتان عزیز و هواداران پر انرژی باشگاه استقلال و همه آنهایی که به هر نحوی می توانند به کاهش حاشیه های مخرب این باشگاه کمک کنند می خواهد در این مقطع حساس ضمن حفظ انسجام و ایجاد همدلی، هیئت مدیره، مدیرعامل و کادر فنی وبازیکنان عزیز باشگاه را یاری رسانند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

مظلومی: آمده ام تجربیاتم را در اختیار استقلال بگذارم/ از کادر فنی حمایت قاطعانه داریم

پرویز مظلومی پس از انتصابش به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال،  به سایت این باشگاه گفت: سابقه من در استقلال به عنوان بازیکن، سرمربی، مربی و سرپرست مشخص است.

 

وی افزود: بنده به عنوان یک پیشکسوت استقلال که بخش بزرگی از عمرش را در استقلال گذرانده، آمده‌ام تا تمام تجربیات خود را در خدمت استقلال بگذارم و از همه پیشکسوتان در این راه طلب کمک دارم. مطمئنم با انسجام پیشکسوتان و هواداران و حمایت از کادر مدیریتی و کادرفنی محترم، می‌توانیم به ستاره سوم دست پیدا کنیم.

 

وی افزود: مدیریت و اعضای هیات مدیره برای موفقیت استقلال هم قسم شده‌اند و از کادر فنی حمایت قاطعانه داریم تا ان‌شاءالله استقلال به موفقیت برسد.

 

ملکیان: مهمترین برنامه ما حمایت از مجیدی است/ با قهرمانی جام حذفی دل هواداران شاد می شود

اصغر ملکیان درباره حضورش در هیات مدیره استقلال اظهار داشت: اولین اقدام ما بر طرف کردن دغدغه‌های اساسی بازیکنان و مهم‌تر، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان طی چند روز آتی خواهد بود.

 

وی افزود: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادرفنی به خصوص سرمربی تیم است چراکه اعتقاد دارم ما با این بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار و با اخلاق می‌توانیم در بازی‌های پیش روی و دربی حذفی موفق عمل کنیم و با دستیابی به قهرمانی جام حذفی دل هواداران را شاد و بخشی از حمایت‌ها و همراهی‌های هواداران عزیز را جبران نماییم. 

 

او اضافه کرد: امیدوارم با همدلی و انگیزه بسیار بالا، بازیکنان و کادرفنی را در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم تا ان‌شاءالله ما و هواداران استقلال شاهد سومین ستاره آسیایی باشیم.

 

وی در پایان افزود: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی را با روحیه و انگیزه بسیار بالا در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نماییم و هواداران در ادامه مسابقات آسیایی شاهد کسب سومین ستاره آسیا باشند.

 

دلفانی: مشکلات استقلال را حل خواهیم کرد/ امیدوارم با مجیدی شاهد قهرمانی آسیا باشیم

داریوش دلفانی در خصوص حضورش در هیات مدیره استقلال، به سایت  این باشگاه گفت: بنده می‌دانم که وظیفه سنگینی بر روی دوشم قرار گرفته و ان‌شاءالله با تلاش‌ گروهی مشکلات موجود را حل خواهیم کرد.

 

وی افزود: تلاش ما رفع دغدغه‌های کادر فنی و بازیکنان است و امیدواریم بتوانیم با برداشتن موانع، تیم استقلال را آماده بازی‌های پیش روی به خصوص دربی جام حذفی کنیم تا مجموعه تیم استقلال با ذهنی متمرکز گام به میدان مسابقات بگذارد و در نهایت برنده بازی‌های پیش رو شود.

 

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله همچنان شاهد بازی‌های زیبای استقلال با فرهاد مجیدی تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و جام های داخلی باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------