برانکو: اگر فدراسیون فوتبال، اسکوچیچ را نمی‌خواهد شفاف بگوید/ هیچ پیشنهادی از ایران به دستم نرسیده است



برانکو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی عمان گفت: از اسکوچیچ به خاطر نتایجش حمایت کرده‌ام و لایق تمجید است. آیا این موضوع به معنای حمله به کی‌‎روش است؟

به گزارش فارس، سرمربی تیم ملی عمان در خصوص شایعه پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران به وی اظهار داشت: هیچگونه پیشنهاد رسمی یا غیر رسمی به دستم نرسیده است. سرمربی تیم ملی عمان هستم و با فدراسیون این کشور قرارداد دارم. قراردادم هم خیلی خوب است. در بُعد فنی هم عملکرد خیلی خوبی با این تیم داشته‌ام و  ۳ موفقیت خوب هم در این مدت کسب کرده‌ام؛ صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، راه‌یابی به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و راه‌یابی به رقابتهای ممالک عرب حوزه خلیج فارس.

 

برانکو ایوانکوویچ درباره حمایت از اسکوچیچ و تماس با مدیران فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: اسکوچیچ ۷ مسابقه روی نیمکت تیم ملی فوتبال نشسته و همه مسابقات را با برد پشت سرگذاشته است. در آن شرایط دشوار (۴ بازی حساس تیم ملی) مگر جز بُرد، امکان کسب نتیجه خوب دیگری کرد؟ در واقع اسکوچیچ حداکثر تکالیف محوله را انجام رسانده است. حالا فدراسیون فوتبال ایران به عنوان تصمیم گیرنده اصلی باید تصمیم بگیرد. اگر او را می‌خواهند که از او حمایت کنند تا به کارش ادامه دهد؛ در غیر این صورت شفاف بگویند و به دنبال سرمربی دیگری بروند.

 

سرمربی تیم ملی عمان در پاسخ به این سوال که آیا دلیل حمایتش از اسکوچیچ، اختلافاتی است که با کی‌روش داشته ، تصریح کرد: هیچ وقت به توانایی فنی کی‌روش حمله نکرده‌ام، اما مسئله اینجاست که در حال حاضر دراگان اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته و با بردهایش نشان داده چقدر توانمند است. به همین خاطر اسکوچیچ را حمایت کرده‌ام و لایق تمجید است. آیا این موضوع به معنای حمله به کی‌‎روش است؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------