هیولماند: حادثه اریکسن تیم ما را همدل کرد/ شیلهاوی: قدرت زدن گل تساوی به دانمارک را نداشتیم



یورو 2020،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی دانمارک از شاگردانش که به عنوان سومین تیم راهی مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ شدند تمجید گرد.

به گزارش تسنیم، تیم ملی دانمارک با کسب پیروزی 2 بر یک برابر جمهوری چک به عنوان سومین تیم راهی مرحله نیمه نهایی یورو 2020 شد تا یک قدم دیگر به خلق شگفتی که سال 1992 با فتح جام ملت‌های اروپا رقم زده بود نزدیک شود.

 

کاسپر هیولماند سرمربی تیم ملی دانمارک پس از این بازی گفت: این یک شب جادویی بود. اولین چیزی که بعد از بازی هنگام ملاقات با بازیکنانم به آنها نشان دادم، عکسی از آنها در ورزشگاه ومبلی (محل برگزاری بازی‌های مرحله نیمه نهایی) در فصل پاییز بود. به آنها گفتم که دیدید گفتم که به ومبلی برمی‌گردیم. امشب (در ورزشگاه المپیکو باکو) طوری بازی می‌کردیم که انگار در یکی از استادیوم‌های کشور خودمان بودیم و این هم به دلیل حمایت و تشویق گسترده هواداران‌مان بود که ما واقعاً قدردان‌شان هستیم.

 

هیولماند افزود: بازی امشب شاید بازی زیبایی نبود اما یک جنگ واقعی بود که در آن دروازه‌بان ما عالی ظاهر شد. باتری‌های تیم ما تقریباً خالی شده بود اما رسیدن به نیمه نهایی یورو یک دستاورد بزرگ بود. من واقعاً به بازیکنانم افتخار می‌کنم. کار آنها استثینایی بود و فکر می‌کنم که کل مردم دانمارک هم از آنها راضی هستند و احساس غرور می‌کنند. اکنون لحظه خاصی است و ما باید از آن لذت ببریم. از چهارشنبه همه چیز دوباره شروع می‌شود.

 

سرمربی تیم ملی دانمارک در پایان اعتراف کرد که حادثه اولین بازی این تیم در جام شانزدهم - ایست قلبی کریستین اریکسن - یکی از دلایل همدل و متحد شدن بازیکنان این تیم و افزایش انگیزه آنها برای رسیدن به این مرحله از رقابت‌ها بوده است.

 

او گفت: قطعاً من احساس می‌کنم که آن اتفاق روی همه ما تأثیر گذار بود. در آن لحظه که کریستین غش کرد، تمام دنیا با ما درباره مسائل حیاتی فوتبال و زندگی همدل بود. من هنوز هم هر روز به کریستین فکر می‌کنم. خوشحالم که او سالم است اما حقش بود که الان همراه با ما در این بازی‌ها حضور می‌داشت.

 

***

 

شیلهاوی: قدرت زدن گل تساوی به دانمارک را نداشتیم

یورو 2020،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

یاروسلاو شیلهاوی سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک در پایان شکست 2 بر یک ای تیم برابر دانمارک در سومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 و ناکامی در صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها، گفت: ما در پایان نیمه اول دو بر صفر عقب افتاده بودیم و باید کاری برای جبران نتیجه انجام می‌دادیم. به همین دلیل یک مهاجم دیگر به ترکیب‌مان اضافه و با سیستم 2-4-4 بازی کردیم. دانمارک را تحت فشار قرار دادیم و به این ترتیب به گل رسیدیم اما با گذر زمان ما قدرت کافی برای زدن گل تساوی نداشتیم.

 

وی افزود: از تمام بازیکنانم به خاطر عملکردی که در این تورنمنت داشتند تشکر می‌کنم. آنها ناراحتند و من این را در چشمان‌شان می‌بینم اما ما تا آستانه موفقیتی بزرگ پیش رفتیم هرچند که من فکر می‌کنم رسیدن به همین مرحله یک چهارم نهایی هم برای کل فوتبال چک یک دستاورد بزرگ است.

 

سرمربی چکی‌ها در پایان تأکید کرد: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. ما در این جام مجبور شدیم با رقبای بزرگ بجنگیم که خیلی از آنها نتوانستند به جایی که ما رسیدیم برسند. من فکر می‌کنم که هواداران قدر تلاش‌هایی که ما تا آخرین لحظه حضورمان در این تورنمنت انجام دادیم را می‌دانند. تمام بازیکنان شایسته تشکر هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------