آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

بازگشت استقلال به روند پیروزی با شکست تراکتور/ ماشین سازی به بقا امیدوار شد؛ توقف سپاهان مقابل پیکان با یک گل مشکوک



دیدار استقلال و ماشین سازی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز با درخشش مهاجم جوان خود به برتری دست یافت تا پس از توقف برابر آلومینیوم بار دیگر به روند پیروزی بازگردد.

به گزارش مهر، در ادامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه تیم استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید. هادی محمدی (۵۵ - گل به خودی) و مهدی قایدی (۵۹) برای استقلال گل زدند. امین اسدی در دقیقه ۹۳ برای تراکتور گل زد.

 

این بازی از ساعت از ساعت ۱۹:۱۵ آغاز شد و استقلال در دقایق ابتدایی بازی هجومی تری به نمایش گذاشت. محور حملات استقلال بر روی حرکات سرعتی مهدی قایدی بنا شده بود.

 

این بازیکن در دقیقه ۱۴ با یک شوت از راه دور فرصت خوبی برای باز کردن دروازه تراکتور داشت اما راه به جایی نبرد. شاگردان فرهاد مجیدی در استقلال در چند صحنه دیگر هم حملاتی روی دروازه تراکتور ایجاد کردند اما در به ثمر رساندن ضربات پایانی به نتیجه نرسیدند.

 

تراکتور هم که دومین بازی خود را با هدایت فیروز کریمی تجربه می‌کند، در این نیمه نتوانست خطر زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کند.

 

پیمان کشاورز بازیکن تراکتور در دقیقه ۲۰ این مسابقه دچار مصدومیت شد و جای خود را به سعید ایران خواه داد.

 

در نیمه دوم هر چند استقلال تلاش زیادی کرد تا به گل برسد اما اگر اشتباه مدافعان تراکتور نبود شاگردان فرهاد مجیدی با روش بازی که در پیش گرفته بودند نمی توانستند به گل برسند. با این حال اشتباهات مدافعان تراکتور این فرصت را به استقلال داد که با درخشش مهدی قایدی به دو گل برسند.

 

در دقیقه ۵۵ این دیدار اشتباه مدافعان تراکتور این فرصت را به مهدی قایدی گریزپای داد که با ورود به محوطه جریمه ضربه ای را به توپ بزند که تلاش مدافع تراکتور برای نرسیدن توپ به دروازه راه به جایی نبرد و در حالی که هادی محمدی قصد داشت توپ را دفع کند آن را به سقف دروازه کوبید.

 

در دقیقه ۵۹ مهدی قایدی این بار از دفع توپ اشتباه محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور استفاده کرد و پس از ورود به محوطه جریمه از سردرگمی مدافعان حریف استفاده کرد و با ضربه ای دقیقه گل دوم آبی ها را به ثمر رساند.

 

در حالی که بازی وارد وقت های اضافه شده بود تراکتور یکی از گل های خورده را جبران کرد و توسط امین اسدی به گل رسید اما در نهایت تلاش قرمزپوشان برای رسیدن به گل دوم ثمری نداشت تا آبی پوشان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند و پس از تساوی برابر آلومینیوم دوباره به مسیر برد برگردند.

 

***

 

پیروزی ماشین‌سازی در لیگ پس از ۱۴۳ روز/ سقوط فعلاً عقب افتاد

تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و مس رفسنجان در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر سبزپوشان تبریزی به پایان رسید.

 

گل‌های تیم‌ ماشین‌سازی را محمدامین اسدی در دقیقه 12، بهمن سالاری در دقیقه 41 و حسن قاسمی در دقیقه 4+90 به ثمر رساندند.

 

حسین زیاری قضاوت این بازی را بر عهده داشت که به مسیح زاهدی از تیم مس کارت زرد نشان داد.

 

تیم ماشین‌سازی پس از 143 روز موفق شد در یک بازی لیگ برتری به پیروزی برسد. آخرین پیروزی شاگردان اکبرپور در تاریخ 25 بهمن ماه و در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان بود. سبزپوشان تبریزی با وجود این پیروزی 14 امتیازی شدند و همچنان در قعر جدول باقی ماندند.

 

 ***

 

توقف سپاهان مقابل پیکان با یک گل مشکوک

تیم فوتبال پیکان تهران از ساعت ۱۹:۵۰ امروز میزبان سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهر قدس بود که تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

علیرضا کوشکی (۲۷) و احسان حاج صفی (۳۷) برای سپاهان گلزنی کردند.

 

این تساوی در حالی کسب شد که پیکانی‌ها پس از بازگرداندن سه امتیاز بازی خود با سایپا از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با انگیزه فراوان مقابل مدعی عنوان قهرمانی قرار گرفت.

 

شاگردان مهدی تارتار در حالی که گل اول بازی را در دقیقه ۲۷ زدند نتوانستند مقابل حملات گسترده سپاهان دوام آورده تا میهمان اصفهانی در دقیقه ۳۷ بتواند گل تساوی را به ثمر برساند. گلی که توسط احسان حاج صفی به ثمر رسید اما حاشیه‌های فراوانی را برای تیم داوری از سوی نیمکت پیکان ایجاد کرد.

 

این دیدار در نیمه دوم با دفاع چند لایه پیکان و حملات بدون هدف سپاهان راه به جایی نبرد تا گلی به همراه نداشته باشد و دو تیم تقسم امتیاز کنند.

 

نتیجه‌ای که یدون شک به ضرر سپاهان اصفهان در مسیر کورس قهرمانی با پرسپولیس است.

 

زردپوشان اصفهانی با این نتیجه، ۵۳ امتیازی شدند تا فارغ از نتیجه دیدار امشب پرسپولیس و فولاد همچنان در جایگاه دوم باقی بمانند.

 

پیکان نیز ۳۵ امتیازی شد تا همچنان در میان ههای جدول برای خود حاشیه اطمینان ایجاد کند.

 

***

 

پایان شکست‌ناپذیری آلومینیوم با منصوریان/ گل‌گهر در دقیقه ۹۴ رستگار شد

هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 20:20 امشب (سه‌شنبه)، با دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان پیگیری شد که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک گل‌گهر به پایان رسید.

 

یونس شاکری در دقیقه 29 برای گل‌گهر گلزنی کرد و حامد پاکدل در دقیقه 60، دروازه شاگردان امیر قلعه‌نویی را از روی نقطه پنالتی گشود. در حالی که بازی رو به پایان بود، گل‌گهر در دقیقه 4+90 صاحب ضربه پنالتی شد که گادوین منشا توانست توپ را به تور دروازه آلومینیوم برساند.

 

با این نتیجه، گل‌گهرِ 38 امتیازی به نخستین بُرد خود در چهار هفته اخیر دست یافت و به رتبه چهارم جدول صعود کرد. همچنین روند شکست‌ناپذیری آلومینیوم اراک با علیرضا منصوریان متوقف شد و سفیدپوشان اراکی با 37 امتیاز، به رده پنجم جدول سقوط کردند.

 

کوپال ناظمی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و احمدرضا زنده‌روح و علی دشتی از گل‌گهر و امید سینگ از آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد.

 

***

 

پدیده مقابل نفت مسجدسلیمان پیروز شد

در ادامه هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 20:30 امشب (سه‌شنبه) تیم‌های پدیده و نفت مسجدسلیمان با قضاوت روح‌الله شریفی در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برابر هم قرار گرفتند که پدیده با نتیجه یک بر صفر میهمانش را شکست داد و به دهمین پیروزی‌اش در فصل جاری دست یافت.

 

حسین مهربان در دقیقه 45 تنها گل این دیدار را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد تا تیم تحت هدایت محمود فکری دهمین شکست این فصل را تجربه کند.

 

صادق صادقی و محمدجواد کیا بازیکنان تیم پدیده، نفراتی بودند که در این دیدار کارت زرد گرفتند.

 

پدیده با این برد 37 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. نفت مسجدسلیمان نیز با 28 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------