شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالجش



علی انصاریان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با گذشت بیش از ۵ ماه از درگذشت مرحوم انصاریان، هنوز شبهاتی در مورد روند درمان او وجود دارد.

به گزارش ایلنا، علی انصاریان، فوتبالیست، مجری و بازیگر فقید که در روز ۱۵ بهمن ماه و پس از چند روز مبارزه با ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد‌، در مدت کوتاهی پس از درگذشت مرحوم میناوند بار دیگر جامعه ایران را داغدار کرد. 

 

مدتی پس از فوت مرحوم انصاریان بود که ماجرای قصور پزشکی در روند معالجه او مطرح شد و اینطور عنوان شد که دکتر هاشمیان، پزشک معالج وی در تعیین زمان جداسازی دستگاه ونتیلاتور دچار اشتباه شده است. 

 

این ماجرا ابتدا توسط داماد خانواده انصاریان مطرح شد و سپس محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر به آن پرداخت که با واکنش تند دکتر هاشمیان هم همراه بود. 

 

حالا با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد. 

 

شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و پرونده پزشکی آن مرحوم به دقت بازبینی و روند درمانی وی از زمان بستری تا روز فوت واکاوی شود تا مشخص شود ماجرای قصور پزشکی در این خصوص صحت دارد یا نه. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------