حضور مهدوی‌کیا در تیم ملی امید قطعی شد



مهدی مهدوی کیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور مهدوی‌کیا در تیم ملی امید قطعی شده است.

به گزارش ورزش سه، پس از اینکه خبر حضور مهدی مهدوی کیا کاپیتان سابق تیم ملی به عنوان سرمربی تیم المپیک ایران منتشر شد، خیلی زود این خبر توسط روابط عمومی فدراسیون فوتبال تصحیح شد و اشاره شد که این موضوع تنها در هیئت رئیسه فدراسیون تصویب شده است. 


در واقع پس از رسانه ای شدن این خبر برای قطعی شدن آن دو مشکل وجود داشت که یکی مربوط به قرارداد مهدی مهدوی کیا با باشگاه هامبورگ و جلب رضایت این باشگاه آلمانی بود و موضوع اینکه آیا مهدوی کیا قبول می کند هدایت سایر رده های پایه را نیز زیر نظر بگیرد یا خیر.


در کنار این دو موضوع واکنش میرشاد ماجدی نیاز جالب توجه بود و او به صورت تلویحی در مصاحبه ای اعلام کرد که در صورت حضور مهدی مهدوی کیا دیگر حاضر به ادامه حضور در پست ریاست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال نیست.


حالا اما پس از چند هفته میرشاد ماجدی بدون اشاره به صحبت های قبلی خود، در مصاحبه ای از قطعی شدن حضور مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید ایران حرف زده و در این خصوص به ایسنا گفته است:« حضور مهدوی‌کیا در کنار ما قطعی شده و هاشمیان نیز در چند ماه گذشته کمک زیادی به ما کرده است و همچنان همراهمان خواهد بود. این دو نفر نقاط قوت متمایزی دارند. تجربه حضور در نقاط مختلف جهان را دارند و سابقه کار و اخذ مدارک مختلف در اروپا را دارند و از طرفی نیاز جامعه فوتبال ایرانی را به خوبی می‌شناسند.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------