آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس: بله! اسپانسر استقلال به ما کمک کرده است/ آخرین وضعیت قرارداد چند بازیکن سرخ پوشان



رئیس هیئت مدیره پرسپولیس و پیروانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کمک اسپانسر باشگاه استقلال به این باشگاه را تأیید کرد.

به گزارش تسنیم، مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ بیستم گفت: ما این قهرمانی را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم. همانطور که از ابتدای فصل قول داده بودیم و گفتیم ان‌شاءالله ما قهرمانیم،‌ توانستیم به این وعده خودمان عمل کنیم.

 

وی در مورد اینکه آیا اسپانسر باشگاه استقلال مبلغ 8 میلیارد تومان به پرسپولیس کمک کرده است؟ اظهار داشت: اشکالی دارد؟ بله کمک کرده، چرا این اتفاق را تأیید نکنیم؟

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که تاکنون چه مبلغی برای پرسپولیس قرض کرده‌اند،‌ عنوان کرد: الان حضور ذهن ندارم.

 

صدری در مورد برنامه باشگاه پرسپولیس برای حفظ بازیکنان خاطرنشان کرد: ما همه جوره در خدمت بازیکنان هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم فصل بعد هم در کنار آن‌ها باشیم و فصل بعد هم شاهد یک قهرمانی دیگر باشیم.

 

وی در مورد مطالبات باشگاه از AFC توضیح داد: ما هر روز این کار را پیگیری می‌کنیم. از طریق وزارت خارجه،‌ وزارت ورزش و هر کانالی که به آن امید داریم، پیگیر این امر هستیم.

 

«آیا برای فصل آینده برنامه خاصی برای درآمدزایی دارید؟» رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال اظهار داشت: بله برنامه‌های خوبی داریم که به اطلاع خواهیم رساند.

 

صدری در مورد احتمال بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالبات گابریل کالدرون گفت: در حال انجام کارهایی هستیم. ما در پرونده بودیمیر هم قول دادیم که پنجره بسته نشود و این کار را هم انجام دادیم. در پرونده کالدرون هم ان‌شاءالله این اتفاق نخواهد افتاد.

 

وی درباره دوستی‌اش با آذری جهرمی وزیر ارتباطات و شایعاتی که پیرامون کمک او به باشگاه پرسپولیس مطرح شده است،‌ عنوان کرد: خیلی خوب است که بروید و بررسی کنید و ببینید آذری جهرمی به تیم مقابل هم کمک کرده است یا خیر. خدا را شکر خود او پاسخگو است. درست است آذری جهرمی به‌عنوان یک هوادار توئیت می‌زند، اما به‌عنوان یک وزیر به همه تیم‌ها کمک کرده و رنگی عمل نکرده است.

 

***

 

کنعانی‌زادگان جدایی خود از پرسپولیس را تأیید کرد

محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال، اعلام کرد که از جمع سرخپوشان جدا می‌شود.

 

وی در همین باره گفت: رفتن من قطعی است. قول داده بودم که تا پایان فصل در پرسپولیس می‌مانم و از دل و جان مایه می‌گذارم تا قهرمانی پنجم را به دست بیاورم. ما به کسی نمی‌بازیم و به کسی جام نمی‌دهیم.

 

پیش از این رسانه‌های قطری از پیوستن کنعانی‌زادگان به الاهلی قطر خبر داده بودند.

 

***

 

واکنش مغانلو به شایعه جدایی از پرسپولیس

شهریار مغانلو پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم و پنجمین قهرمانی پرسپولیس را رقم بزنیم. این قهرمانی را به خانواده و پدر و مادرم تقدیم می‌کنم و امیدوارم که بتوانم محبت‌های آنها را جبران کنم.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا در پرسپولیس می‌ماند یا جدا می‌شود، عنوان کرد:‌ در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم. 

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا صحت دارد به سپاهان می‌رود، گفت: لطفاً سؤال حاشیه‌ای نپرسید و اجازه بدهید از قهرمانی لذت ببریم. 

 

مغانلو در پاسخ به ادعای یک خبرنگار که مدعی شد ظاهراً قرار است محبی با وی معاوضه شود، گفت: ان‌شاءالله که سلامت باشید.

 

***

 

سیدجلال از فوتبال خداحافظی می‌کند؟

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس هنوز یک فصل دیگر با تیمش قرارداد دارد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر گفت: خدا را شکر می کنم. حس فوق العاده ای است. همه ما خوشحال هستیم. قهرمانی را به هواداران تقدیم می کنیم. امسال، سال هواداران بود. خدا را شکر یکی از بهترین جام ها بود چرا که یک رقیب سرسخت مثل سپاهان داشتیم. با این حال با بازیکنان و مربیان خوب و هواداران قهرمان شدیم.  

 

وی درباره اینکه آیا او در فصل آینده هم به فوتبالش ادامه خواهد داد، گفت: مهم این است هواداران خوشحال باشند. ما در این چند سال خیلی سختی کشیدیم. تمام تلاشم را کردم. یک سال قرارداد دارم. باید ببینم شرایطم به چه شکل است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------