آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

درخواست مجیدی از مظاهری: بمان، مشکلات مالی به زودی حل می شود/ وحید امیری به امارات می‌رود؟



رشید مظاهری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فرهاد مجیدی از رشید مظاهری خواسته قید جدایی از این تیم را بزند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی استقلال در صحبتی که با مظاهری داشته از او خواسته در این تیم بماند و قید جدایی را بزند. 

 

مجیدی به مظاهری گفته که مشکلات مالی استقلال به زودی حل می شود و این بازیکن می تواند مطالبات خود را دریافت کند.

 

سرمربی استقلال از این باشگاه خواسته شرایط را برای حفظ هر دو دروازه بان خود مهیا کنند که باید دید این اتفاق رقم می خورد یا نه.

 

***

 

وحید امیری؛ پرسپولیس یا امارات؟/ پرسپولیسی‌ها به امضای این ۴ ستاره امیدوار شدند

خبر ورزشی نوشت: بعد از جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس بقیه بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بود پالس‌های مثبتی به باشگاه فرستادند.

 

در حال حاضر شرایط به نحوی است که پرسپولیسی‌ها به تمدید قرارداد  امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری و وحید امیری امیدوار شده اند و آنها احتمالا طی روزهای آینده قراردادخود را با باشگاه پرسپولیس تمدید خواهند کرد.

 

البته در مورد امیری گفته می‌شود مثل احمد نوراللهی از امارات پیشنهاد دارد اما به‌هرحال احتمال ماندن او بیشتر از جدایی است.

 

همان‌طور که می‌دانید امیری در یک مقطع از پرسپولیس جدا شد و فینال آسیا را از دست داد که همین مسئله باعث دلخوری هواداران پرسپولیس از این بازیکن با اخلاق شد اما این بار شاید اتفاقات دیگری رخ بدهد و وحید ماندنی شود. ضمن این که احتمال تمدید قرارداد بقیه هم زیاد است.

 

***

 

جدایی قایدی از استقلال قطعی است/ زمان خداحافظی رسمی ستاره استقلال

ورزش سه نوشت: به نظر می رسد که کار پیوستن مهدی قایدی به شباب الاهلی امارات نهایی شده باشد و تنها زمان اعلام رسمی این خبر باقی مانده است. آنگونه که رسانه های اماراتی نوشته اند، این انتقال در ازای ۲ میلیون یورو انجام شده و باشوی کوچک از فصل آینده در فوتبال امارات توپ خواهد زد.

 

رسانه اماراتی اسپورت نیوز در توئیتر مدعی شد که شرط استقلال برای انجام این انتقال، حضور قایدی مقابل الهلال است. آبی پوشان در تاریخ ۲۲ شهریور در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف این تیم عربستانی می روند و احمد مددی مدیرعامل استقلال در سفر امروز خود به دبی و دیدار با مدیران این تیم، حضور قایدی در این بازی را یکی از شروط انتقال اعلام کرده است.

 

بدین ترتیب قایدی پس از برگزاری دیدار با الهلال راهی امارات شده و به صورت رسمی به شباب الاهلی می پیوندد. این صفحه توئیتری در خبر دیگری نوشته است که قایدی برای انجام دیدار با الهلال، سه دیدار تیم جدیدش مقابل الامارات، عجمان و العروبة را از دست می دهد. 

 

باید دید در بازگشت احمد مددی به ایران، باشگاه استقلال به صورت رسمی این اخبار را تأیید می کند یا خیر. چنانچه مدیران این تیم توانسته باشند مبلغ ۲ میلیون یورو را از شباب الاهلی دریافت کنند، بخشی از نگرانی فرهاد مجیدی بابت تمدید با ستاره های فصل گذشته و پیش پرداخت برای جذب بازیکنان جدید رفع خواهد شد.

 

 ***

 

تأکید مجیدی به مدیران: دانشگر را می‌خواهم

ورزش سه نوشت: یکی از بازیکنانی که فرهاد مجیدی خواستار تمدید قرارداد او شده، محمد دانشگر مدافع استقلال است و شایعات مربوط به حضور او در لیست مازاد صحت ندارد.

 

محمد دانشگر مدافع آبی پوشان طی دو فصل گذشته و در زمان حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی پوشان، حاشیه ساز شد و حتی توسط سرمربی استقلال نیز از تیم کنار گذاشته شد ولی در نهایت با پادرمیانی بزرگان تیم، او مجوز حضور دوباره در تمرینات را به دست آورد.

 

با این حال، گفته می شد که دانشگر به دلیل حاشیه های ایجاد شده، در پایان فصل توسط مجیدی از تیم کنار گذاشته می شود و حتی طی روزهای اخیر در برخی از رسانه ها عنوان شد که این بازیکن در لیست مازاد سرمربی استقلال قرار دارد و به همین دلیل او با تیم هایی نظیر گل گهر و پرسپولیس وارد مذاکره شده است.

 

اما طبق اخباری که از باشگاه استقلال به دست رسیده، این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد و فرهاد مجیدی خواستار تداوم حضور این مدافع در تیمش است. حتی مجیدی در گفتگو با مدیران باشگاه تأکید کرده است که خواستار حفظ محمد دانشگر است و به این بازیکن اجازه جدایی نمی دهد.

 

سرمربی آبی پوشان با توجه به آسیب دیدگی طولانی مدت عارف غلامی، برای فصل بعد روی دانشگر حساب ویژه ای باز کرده است و به هیچ وجه اجازه جدایی به او را نخواهد داد. علاوه بر این، این مدافع با استقلال یک سال دیگر قرارداد دارد اما با توجه به عدم دریافت دستمزدش، نوتیس هایی را برای مدیران باشگاه ارسال کرده است.

 

به هر شکل احمد مددی و مدیران باشگاه باید تا پیش از اتمام مهلت زمان تعیین شده برای پرداخت این مطالبات، با دانشگر به توافق رسیده و مشکلات مالی این بازیکن را حل کنند چرا که مجیدی بر حفظ این مدافع تأکید کرده و شایعات حضور او در لیست خروجی باشگاه به هیچ وجه صحت ندارد.

 

***

 

پاسخ منفی یک بازیکن به استقلال با وجود افزایش ۴ برابری رقم قرارداد

فارس نوشت: باشگاه استقلال با گذشت ۹ روز از شروع فصل نقل و انتقالات هنوز موفق به تمدید قرارداد بازیکنان خود نشده است.

 

اینکه چرا تا امروز بازیکنان این تیم قرارداد خود را امضا نکرده اند به دلایل مالی بر می گردد اما برخی بازیکنان هم درخواست هایی داشته اند که صدای اعضای هیات مدیره این باشگاه را در آورده است.

 

ملکیان چند روز پیش مدعی شد برخی بازیکنان اصلا به فکر باشگاه نیستند و درخواست های عجیبی را مطرح می کنند.

 

یکی از بازیکنان استقلال که تا امروز قراردادش را تمدید نکرده مسعود ریگی است. قرارداد ریگی با استقلال زمانی که از پدیده به جمع آبی پوشان پیوست یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بود اما با وجودی که باشگاه استقلال رقم پایه قرارداد وی را به ۴ الی ۵ میلیارد و هر بازی ۵۰ میلیون تومان افزایش داده باز هم وی راضی به تمدید قرارداد تا امروز نشده است.

 

البته شاید منظور رییس هیات مدیره استقلال از آن صحبت ها ریگی نباشد چون درخواست های بقیه بازیکنان استقلال با پیشنهاد باشگاه فاصله زیادی دارد اما کاملا مشخص است که این بازیکن کم حاشیه خواسته مالی بالاتری از باشگاه دارد چون اگر اینگونه نبود وی با وجود افزایش ۴ الی ۵ برابری قراردادش تا امروز قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده بود.

 

شاید ریگی از تیم های دیگر پیشنهاد مالی بهتری داشته باشد اما به نظر می رسد بازیکنی چون وی منتظر است تا استقلال هم پیشنهاد باشگاه های صنعتی را به وی ارائه کند که این موضوع با توجه به بودجه باشگاه کمی بعید به نظر می رسد.

 

گفتنی است قرارداد بازیکنانی چون حسین حسینی،فرشید اسماعیلی،ارسلان مطهری،سیاوش یزدانی،آرش رضاوند و مسعود ریگی با استقلال به پایان رسیده اما رقم قرارداد ۲سال پیش ریگی نسبت به سایر این بازیکنان کمتر بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------