خداحافظی حسینی با هواداران استقلال/ مخالفت مجیدی با جدایی مهری؛ امضای قرارداد جدید با دانشگر



سیدحسین حسینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دروازه بان استقلال با انتشار متنی از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش ورزش سه، سیدحسین حسینی که قراردادش با این تیم به پایان رسیده بود، بعد از کش و قوس های فراوان پیام خداحافظی از استقلال در اینستاگرامش منتشر کرد.


دروازه بان شماره یک آبی های پایتخت در لیگ بیستم دو سه روز قبل با مسئولان استقلال به مشکل خورد اما در نهایت بعد از مذاکرات نهایی برای ماندن به توافق رسید. با این حال اما صبح روز یکشنبه آبی ها علیرضا رضایی دروازه بان فصل گذشته پیکان را به خدمت گرفتند و رشید مظاهری نیز بعد از حضور در باشگاه استقلال اعلام کرد برای ماندن به توافق رسیده تا بشود جدایی حسینی را حدس زد.


در نهایت حسین حسینی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از هواداران استقلال خداحافظی کرد.


حسینی نوشت: "هواداران عزیز خدا شاهد هست که من همه تلاشمو کردم برای موندن. ۴ روز پیش هم توافق کردیم ولی یهو همه چیز عوض شد..."


او در ادامه آورده است: "در این چند سال سعی کردم به تیمی که براش جنگیدم و خون دل خوردم پشت نکنم. تو همه شرایط برای پوشیدن شماره یک استقلال صبر کردم و تلاش کردم و همه چی رو به جون خریدم و تیمم رو نفروختم چون واقعا دوری از استقلال سخت بود برام ولی..."


 پیام احساسی حسینی برای هواداران استقلال اینگونه تمام می‌شود: "خوبی و بدی تو این ۷ سال دیدید، حلال کنید..."

 

گفتنی است؛ حسینی از فولاد و سپاهان با پیشنهاد جدی مواجه شده اما احتمال پیوستنش به سپاهان بیشتر است و به نظر می‌رسد به توافقات نهایی نیز دست یافته است.

 

سیدحسین حسینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

مخالفت مجیدی با جدایی سعید مهری از استقلال

سرمربی استقلال با جدایی سعید مهری از این تیم مخالفت کرد.

 

به گزارش ورزش سه، سعید مهری هافبک دفاعی استقلال که در نیم فصل رقابت های لیگ برتر بیستم از تراکتور راهی استقلال شد، درخواستی مبنی بر جدایی از این تیم را ارائه کرده بود.

 

درباره سعید مهری گفته می شد که ممکن است او با حسین پورحمیدی معاوضه شود و دوباره به تراکتور برگردد اما با توجه به جذب علیرضا رضایی دروازه بان پیکان توسط استقلالی ها بازگشت پورحمیدی به جمع آبی ها منتفی است.

 

از طرف دیگر فرهاد مجیدی نیز در جلسه با مدیران باشگاه با جدایی سعید مهری مخالفت کرده و خواهان ادامه حضور این بازیکن در جمع شاگردانش شده است.

 

با این تفاسیر سعید مهری که یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارد در جمع شاگردان مجیدی ماندنی است و در فصل جدید نیز پیراهن این تیم را برتن می کند.

 

***

 

دانشگر با استقلال قرارداد جدید امضا می‎‌کند

محمد دانشگر قرارداد جدیدی را با استقلال امضا خواهد کرد.

 

این مدافع آبی پوش که صبح یکشنبه بعد از جلسه با مسئولان استقلال با ناراحتی باشگاه را ترک کرد و برای فسخ یک طرفه به سازمان لیگ فوتبال رفت حالا باید قرارداد جدیدی را منعقد کند.

 

ماجرا از این قرار است که دانشگر صبح امروز با حضور در سازمان لیگ قراردادش را به صورت یکطرفه با استقلال فسخ کرد اما در بازگشت به باشگاه استقلال اعلام کرد که با باشگاه توافق کرده و در فصل جدید نیز برای آبی ها توپ می زند.

 

با این حال سازمان لیگ قرارداد قبلی دانشگر را ساقط اعتبار می داند و به همین خاطر دانشگر باید قرارداد جدیدی را به امضا برساند.

 

از این رو او طبق توافقی که با فرهاد مجیدی و مدیران باشگاه استقلال داشته احتمالا فردا به باشگاه می رود تا قرارداد جدیدی را امضا کند. در این قرارداد برخی مفاد تغییر خواهد کرد و دوباره در سازمان لیگ ثبت می شود تا او بتواند کارش را در لیگ بیست و یکم نیز در استقلال ادامه بدهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------