جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت کارگزار و نقل و انتقالات| آخرین اخبار از شکایت النصر و کنایه پرسپولیسی‌ها به مجیدی



جلسه هیات مدیره پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با محوریت کارگزار و نقل و انتقالات برگزار شد.

به گزارش برنا، اعضای هیات مدیره این باشگاه عصر امروز جلسه‌ای مهم و مفید را پشت سر گذاشتند. 

 

این جلسه با حضور سیدمجید صدری به عنوان رئیس، جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره و همچنین غلامعلی محمدعلیپور، محمد مسجدی و محمد فیاض برگزار شد و همه اعضا در جلسه حضور داشتند تا در خصوص سه محور اصلی این روزها صحبت کنند. 

 

اولین موضوع، بحث مزایده برای انتخاب کارگزار جدید باشگاه بود. در این بخش، اعضای حاضر در جلسه با جدیت فراوانی مسائل را پیگیری کردند و تصمیمات مهمی اتخاذ شد تا اولین گام برای رسیدن به مزایده برداشته شود. 

 

سپس سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه، گزارشی از عملکرد پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات داد و در خصوص بازیکنان جذب شده و همچنین ستاره‌هایی که قراردادشان تمدید شده است، در جمع اعضای هیات مدیره به صحبت پرداخت. 

 

آخرین محور گفت‌وگوی مدیران باشگاه پرسپولیس، مربوط به سفر تیم به تاجیکستان بود. پرسپولیس باید در روز 23 شهریورماه در شهر دوشنبه، به مصاف استقلال تاجیکستان برود و به همین منظور، اعضای هیات مدیره در خصوص ایجاد بهترین شرایط سفر، به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

 

این جلسه که در محل باشگاه برگزار شده بود، حدود دو ساعت به طول انجامید.

 

***

 

آخرین اخبار از شکایت النصر از پرسپولیس در دادگاه بین المللی ورزش

جلسه استماع پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس در دادگاه CAS امروز برگزار شد.

 

خبرورزشی نوشت: جلسه استماع مربوط به پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان امروز به صورت آنلاین برگزار شد. این جلسه استماع در پی اعتراض باشگاه النصر به رای کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در دادگاه بین‌المللی ورزش انجام شد.

 

باشگاه النصر عربستان پس از حذف مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با توجه به اطلاعات نادرستی که از داخل ایران دریافت کرده بود، در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با ادعای استفاده پرسپولیس از بازیکنان غیر مجاز، طرح شکایت کرد.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، این موضوع را رد کردند و رای به برائت باشگاه پرسپولیس و مردود بودن اعتراض باشگاه عربستانی دادند اما مدیران النصر همچنان پیگیر شکایت خود هستند. 

 

جلسه استماع دفاعیات باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت النصر حدود 5 ساعت به طول انجامید که امیرعلی حسینی مدیر بین‌الملل باشگاه به همراه ایمان حسین‌پور شرفشاد معاونت حقوقی پرسپولیس و دو تن از ارکان این کمیته در جلسه حضور یافتند و اطلاعات کاملی در خصوص پرونده و شرایط پرسپولیس در این شکایت عنوان کردند.

 

بخش دیگری از ابهامات پرونده از بین رفت و نمایندگان باشگاه پرسپولیس به سوالات پنل داوری پاسخ دادند و باید منتظر آخرین رای در پرونده فوق بود.

 

 ***

 

کنایه پرسپولیسی‌ها به فرهاد مجیدی/ به قولت عمل کن و برو!

هواداران پرسپولیس خواهان استعفای فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شده‌اند!

 

چند ماه قبل فرهاد مجیدی که به شدت با مدیران استقلال دچار مشکل شده بود طی یک مصاحبه‌ای با قاطعیت اعلام کرد اجازه جدایی به هیچ بازیکنی از تیمش نمی‌دهد و برای لیگ جدید همه بازیکنانش را می‌خواهد.

 

با وجود این صحبت‌ها از سوی سرمربی استقلال تا حالا نفراتی مثل قایدی، میلیچ، نادری و دیاباته از استقلال جدا شدند و چند بازیکن دیگر این تیم هم در آستانه ترک این تیم قرار دارند.

 

همین موضوع باعث شد هواداران پرسپولیس به سرمربی استقلال کنایه بزنند. پرسپولیسی‌ها با باز نشر مصاحبه قبلی فرهاد مجیدی خطاب به او گفتند: حالا وقت این است که به وعده‌ات عمل کنی و استعفا بدهی!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------