دادگاه CAS به ضرر پرسپولیس رای داد/ رفع محرومیت سرخ پوشان از نقل‌ و انتقالات داخلی



دیدار پرسپولیس و النصر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نشریه سعودی در خبری مدعی شد که دادگاه حکمیت ورزش در خصوص شکایت النصر از باشگاه پرسپولیس رای خود را به سود باشگاه عربستانی داده است.

به گزارش فارس، نشریه عکاظ سعودی در خبری اختصاصی مدعی شد که دادگاه حکمیت ورزش (CAS) روز گذشته جلسه‌ای در خصوص شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس برگزار کرده که خروجی آن به ضرر نماینده کشورمان منتج شده است.

 

عکاظ نوشت که رای دادگاه CAS به سود باشگاه النصر عربستان است و انتظار می‌رود تا کمتر از یک ماه دیگر نظر نهایی خود را اعلام کند. اگر این اتفاق به سود باشگاه النصر به اتمام برسد،‌ احتمال اینکه هم کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم پرسپولیس جریمه شوند وجود دارد و به باشگاه سعودی غرامت پرداخت خواهد شد.

 

دیدار پرسپولیس و النصر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

محرومیت پرسپولیس از نقل‌ و انتقالات داخلی رفع شد

رییس کمیته وضعیت بازیکنان از پرداخت بدهی‌های داخلی باشگاه پرسپولیس خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، جمشید نورشرق درباره بدهی باشگاه‌های فوتبال کشور گفت: کلیه باشگاه‌های لیگ‌های مختلف حاضر در مسابقات، طبق فهرست بدهی‌های اعلامی که قبلا به سازمان لیگ ابلاغ شده بود موظف هستند برای ثبت قراردادها، نسبت به تعیین تکلیف و تسویه بدهی‌های‌شان اقدام کنند. آن چه مسلم است بدون پرداخت بدهی‌ها و مخدومه کردن پرونده‌ها، به هیچ عنوان کارت بازی برای بازیکنان برای فصل جدید صادر نخواهد شد.

 

او در ادامه اضافه کرد: در همین راستا باشگاه پرسپولیس نسبت به پرداخت و تعیین تکیف بدهی‌های داخلی خود، موضوع احکام صادره از کمیته وضعیت بازیکنان اقدام کرد و تمام بدهی‌های داخلی خود را پرداخت کرد است و مشکلی از این بابت ندارد.

 

رییس کمیته وضعیت در پایان یادآور شد: با توجه به پافشاری و تاکید شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون مبنی بر اجرای قانون، از باشگاه‌ها انتظار داریم که پرداخت دیون خود را به روزهای آخر نقل و انتقالات محول نکنند. بدیهی است هرگونه تبعات مراجعه نکردن به موقع و به تاخیر انداختن اخذ گواهی تسویه حساب از کمیته وضعیت بازیکنان به عهده باشگاه‌ها خواهد بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------