عبادی پور: من مسئول بودم الکنو را انتخاب نمی کردم/ اتفاق ناخوشایند برای معروف



عبادی پور،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: اگر تصمیم گیرنده والیبال بودم در آن زمان کوتاه آلکنو را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نمی کردم.

به گزارش مهر، میلاد عبادی پور در برنامه تلویزیونی ۱+۵ شبکه شما در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات المپیک گفت: فکر می کنم که شاید اگر بازی اول مقابل لهستان را نمی بردیم، اتفاقات بهتری برای تیم ما رقم می خورد! چراکه تمام انگیزه تیم ما بردن لهستان بود و بازی سخت و پرفشاری که انجام دادیم انرژی بازیکنان ما را کاملا تخلیه کرد و باعث شد کار تیم در ادامه مسابقات سخت شود.

 

عبادی پور در خصوص عملکرد آلکنو و این موضوع که انتخاب این سرمربی تصمیم درستی بود یا خیر، گفت: در اینکه آلکنو مربی بزرگی است شکی نیست و به هرحال انتخاب ایشان تصمیم فدراسیون بود. اما به نظر من آلکنو شناخت خوبی از والیبال ایران نداشت و با ذهنیت فیزیکی و شرایط بازیکنان روس به ایران آمده بود و طبیعی بود که در زمان کوتاه نمی توانست کار زیادی برای تیم ملی والیبال انجام دهد.

 

وی افزود: آلکنو واقعا شناخت خوبی از بازیکنان تیم‌ ملی نداشت و فقط ۳ یا ۴ بازیکن تیم را به اسم می شناخت! نظر شخصی من این است که در آن مقطع انتخاب آلکنو اشتباه بود و بهتر بود که قرارداد کولاکویچ تمدید می شد یا اینکه هدایت تیم ملی به مربی ایرانی واگذار می شد.

 

کاپیتان تیم ملی در واکنش به برخی انتقادات مطرح شده در فضای مجازی نسبت به عملکردش در لیگ ملت ها و مسابقات المپیک گفت: من به مردم و طرفدران والیبال حق می دهم که از باخت تیم ملی ناراحت باشند اما معتقدم که در فشارها و جریاناتی که در فضای مجازی شکل گرفت آن ها بی تقصیر بودند. متاسفانه مشکل این جاست که برخی گزارشگران والیبال که هیچ اطلاعی از والیبال روز دنیا ندارند به خودشان اجازه می دهند درباره عملکرد بازیکنان نظر فنی بدهند که در هیچ کجای دنیا مشابهش را نمی بینیم.

 

عبادی پور در خصوص اتفاقاتی که برای سعید معروف در رقابت های المپیک رخ داد و خداحافظی اش از تیم ملی گفت: متاسفم که اتفاقات ناخوشایندی برای کاپیتان تیم ملی رخ داد و صحبت های عجیبی در خصوص بازیکن بزرگی مثل سعید معروف مطرح شد. خداحافظی سعید از والیبال هم یک تصمیم شخصی بود که قبل از اعلام، اطلاع چندانی از آن نداشتیم.

 

کاپیتان تیم ملی در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: آقای عطایی مربی خوب و قابل احترامی است و مطمئنم که انشاالله با قهرمانی از مسابقات ژاپن بر می گردیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------