آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مجیدی: مقصر این شکست من هستم/ سرمربی الهلال: مقابل صدرنشین مرحله گروهی برد خوبی کسب کردیم



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم و مقصر این شکست من هستم.

به گزارش فارس، فرهاد  مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و الهلال عربستان اظهار داشت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید و به تیم الهلال تبریک می گویم. به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم چون آنها تمام تلاش خود را کردند.باید بگویم مقصر این شکست من هستم.

 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: باید از بازیکنانم به خاطر تلاششان تشکر کنم. بازی بسیار سنگینی داشتیم، با توجه به اینکه تیم ما هماهنگی لازم را نداشت و چند بازیکن فقط 2-3 روز با ما تمرین کردند در مجموع با هم هماهنگ نبودیم، البته امشب شانس گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

 

مجیدی خاطرنشان کرد: نمی توانم کتمان کنم که الهلال تیم بسیار خوبی است.آنها خیلی خوب برای این بازی سیستمشان را عوض کرده بودند و بازیکنان خارجی آنها در نتیجه تاثیر زیادی داشتند.

 

سرمربی الهلال: مقابل صدرنشین مرحله گروهی برد خوبی کسب کردیم

لئوناردو ژاردیم در نشست خبری بعد از این بازی، گفت: مقابل تیمی که صدرنشین گروهش بود برد ارزشمندی کسب کردیم. به صورت ویژه به عبدالله المعیوف به خاطر این بازی عالی تبریک می گویم.

 

وی افزود: به المعیوف گفتم اگر می خواهد در ترکیب اصلی بازی کند باید تلاش زیادی کند. به او گفتم اضافه وزنت را باید کاهش دهی و او این کار را کرد و موفق شد. امیدوارم او در آینده بیشتر بدرخشد. به بازیکنانم گفتم رقیب سنگین حرکت می کند. یک بازی متوازن انجام دادیم و موفق شدیم سبک بازی خود را به رقیب تحمیل کنیم.

 

سرمربی الهلال ادامه داد: هدف ما در تمام بازی های حذفی برد است به همین خاطر برای رسیدن به هدفمان محکوم به این هستیم که همیشه در اوج آمادگی باشیم. به لیگ برمی گردیم تا خود را برای 4 بازی پیش رو آماده کنیم و دوباره به رقابت های آسیایی برگردیم.

 

***

 

واکنش یزدانی به حذف استقلال از آسیا

سیاوش یزدانی بعد از شکست استقلال مقابل الهلال اظهار داشت: استقلال تیم بهتر زمین بود، ما فکر می کردیم الهلال تیم قوی تری باشد اما این تیم ما بود که سرتر از حریف بازی کرد ولی ما در زمین چیز دیگری ثابت شد و ما تیم بهتری بودیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------