آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

امیرحسین صادقی: از آن روزی که مدیرانی به این باشگاه آمدند که به فکر صندلی خود بودند، استقلال از آن موقع بازی با الهلال را باخت



امیرحسین صادقی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
امیرحسین صادقی از عملکرد مدیران استقلال انتقاد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، امیرحسین صادقی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره باخت به الهلال عربستان گفت: از آن روزی که مدیرانی به این باشگاه آمدند که به فکر صندلی خود بودند و نه به فکر تیم و و هوادار، استقلال از آن موقع بازی با الهلال را باخت.

 

او گفت: پنج شش نفر از استقلال جدا شدند و تیم شاکله اصلی را حفظ نکرده است. هماهنگ کردن بازیکنان جدید زمان زیادی می خواهد. استقلال این بازی را جلوی الهلال نباخت و استقلال خیلی وقت بود که بازی را باخته بود. از آن روزی که مدیرانی به این باشگاه آمدند که به فکر صندلی خود بودند و نه به فکر تیم و و هوادار ، استقلال از آن موقع بازی را باخت. برای شکست استقلال مقابل الهلال نمی‌توان دنبال دلیل و تحلیل فنی بود. در چنین بازی بزرگی اگر اشتباهات فردی رخ نمی‌داد استقلال می‌توانست برنده شود.

 

وی افزود: خیلی خوشحالم که فرهاد مجیدی روی نیمکت تنها نبود؛ همچنین دستیاران جوانانی به تیم آمدند که می‌توانند آینده استقلال را تأمین کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------