ناراحتی بازیکنان منچستریونایتد از رژیم غذایی رونالدو!



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یکی از خواسته‌های کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد ظاهرا خوب پیش نرفته و موجب نارضایتی همبازیانش شده است.

به گزارش ایلنا، بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد شرایط را در شیاطین سرخ تغییر داده است اما همه موارد مربوط به او به راحتی در باشگاه پذیرفته نشده است. جذب ستاره پرتغالی تأثیر مالی زیادی بر یونایتد داشت اما او تاثیر حضور خود را در رختکن حس می‌کند و البته تمام هم تیمی‌هایش از تغییراتی که او ایجاد کرده، خوشحال نیستند.

 

به نقل از روزنامه سان، کریستیانو منوی شخصی خود را به سرآشپز منچستریونایتد تحمیل کرده است و برخی از غذاهای موردنظر او مورد پسند هم تیمی‌هایش قرار نگرفته است. یک منبع آگاه در باشگاه منچستریونایتد به این روزنامه گفت: "او این را دوست دارد و با رژیم غذایی مدنظرش کار می‌کند، اما دیگران آن را دوست ندارند. کریستیانو بسیار متمرکز است و آشپزها سعی می‌کنند به او کمک کنند."

 

یکی از غذاهای جدید منوی رونالدو که به سرآشپز تحویل داده، باکالهائو است. 7 سال پیش وقتی رونالدو در رئال مادرید حضور داشت، هیلیو بوریرو، آشپز سرشناس پرتغالی که آشپز تیم ملی فوتبال این کشور هم بوداز غذای محبوب رونالدو رونمایی کرده بود.

 

او گفته بود: باکالهائو براز (نوعی غذای سنتی پرتغال که با کمک ماهی، سیب زمینی و تخم مرغ پخته می‌شود) غذای محبوب رونالدوست. نمی‌توان آن را همیشه پخت چرا که کالری بسیار بالایی دارد اما خیلی خوشمزه است. مادرش هم آن را می پزد و در خانه شان به طور مداوم این غذا را می‌خورد."

 

ستاره پرتغالی در مدت زمان حضورش در سری آ و یوونتوس هم این رژیم خاص را مدنظر داشت. سرآشپز معروف ایتالیایی، جورجیو بارون در طول مدت حضورش در ایتالیا و زمانی که برای تیم یوونتوس کار می‌کرد، بر رژیم غذایی کریستیانو رونالدو، نظارت داشت.

 

بارون گفته بود: "من برای او غذاهای ارگانیک، ماهی، مرغ، گوساله، تخم مرغ، آووکادو، روغن نارگیل و برنج قهوه‌ای می‌آورم. رونالدو رژیم غذایی غنی از پروتئین را ترجیح می‌دهد، در حالی که قندها، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها را به حداقل می‌رساند. او علاوه بر غلات کامل و سالاد، غذاهای دریایی مانند میگو و اختاپوس را نیز دوست داشت. رژیم رونالدو با تمرینات سخت همراه بوده و او علاقه زیادی به خوردن صبحانه در صبح زود دارد."

 

در ماه گذشته، لی گرانت، دروازه بان سوم منچستریونایتد، در مصاحبه ای با تاک اسپورت، درباره تاثیر رژیم کریستیانو رونالدو صحبت کرد. لی گرانت گفت: "روز جمعه که غذا خوردن تیم تمام شد، چندین دسر در منو شامل پای سیب، کلوچه هایی خامه ای و غیره روی میز غذاخوری وجود داشت، اما هیچ کس جرات نکرد که به سراغ آنها برود. یکی از همبازیانم از من پرسید در بشقاب کریستیانو چه چیزهایی وجود دارد؟ این سالم ترین غذایی بود که می توانید تصور کنید. او چندین چیز مختلف در بشقاب خود داشت که شامل کینوا، آووکادو و چند تخم مرغ آب پز بود. همین رژیم دلیل اصلی فرم فوق العاده رونالدو است."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------