گل‌محمدی: باید دوستی بین ایران و عربستان را بیشتر کنیم/ بازی فردا فینال زودرس است



یحیی گل‌محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به عنوان یک گروه ورزشی باید دوستی و صلح بین ایران و عربستان را بیشتر برقرار کنیم.

به گزارش فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال اظهار داشت: قبل از صحبت درباره بازی باید از میزبانی عربستانی‌ها، باشگاه الهلال و فدراسیون عربستان تشکر کنیم زیرا استقبال گرم و میزبانی خوبی از ما داشتند. بین کشور ما و عربستان اشتراکات دینی زیادی وجود دارد. به عنوان یک گروه ورزشی باید دوستی و صلح را بین دو کشور بیشتر برقرار کنیم و سبب ارتباطات بهتری بین دو ملت و دولت شویم. امیدوارم بتوانیم سفیران خوبی برای این موضوع باشیم تا رابطه خوبی بین دو کشور برقرار شود. 

 

وی افزود: بازی بسیار حساسی پیش رو داریم که می‌تواند به عنوان یک دیدار بزرگ برای ما و هوادارانمان پیام آور شادی باشد‌. هر دو تیم به لحاظ فنی بازیکنان خوبی دارند و فردا شاهد دیدار باکیفیت و از لحاظ فوتبالی خوبی خواهیم بود. اطمینان دارم دیدار پرسپولیس و الهلال یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان است‌.

 

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: خیلی خوب بود در فینال به مصاف هم می‌رفتیم اما به خاطر قرعه در این مرحله با هم بازی ‌‌می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم. کاری که باید برای دیدار فردا انجام بدهیم، این است که باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم. همیشه با وجود سختی‌ها و مشکلات این تیم در روزهای سخت نشان داده ایم بازیکنان بزرگی داریم و در این مواقع تصمیم‌گیری های خوبی داریم.

 

گل‌محمدی اضافه کرد: امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به حضور هواداران و میزبانی الهلال بازی سختی است‌. برای کسب نتیجه خوب باید تمرکز کافی داشته باشیم. در مجموع امیدوارم از طرف هر دو تیم دیدار خوب و لذت بخشی شاهد باشیم.

 

وی تصریح کرد: مشکلاتی درباره بازی نکردن داریم زیرا لیگ ما هنوز شروع نشده و در شرایط مسابقه رسمی نیستیم. برای دیدار قبلی مقابل نماینده تاجیکستان هم این مشکل را داشتیم اما سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. سه دیدار دوستانه انجام دادیم. البته با توجه به اینکه فیفا دی بود چند بازیکن خود را در اختیار نداشته و بدون حضور ملی‌پوشان بازی تدارکاتی و تمرینات را انجام دادیم.

 

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: از این بابت AFC می‌توانست برنامه ریزی بهتری داشته باشد تا باشگاه‌ها با آماده سازی و دیدارهای تدارکاتی بهتری وارد مسابقات شوند اما فشردگی رقابت‌ها قطعا روی کیفیت تیم ما و آنها تاثیر می‌گذارد. با وجود این مشکلات، سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. چیزی که در دیدار فردا مهم است، حفظ تمرکز و نگه داشتن خودمان در ریتم بازی است.

 

گل‌محمدی درباره بازگشت مصدومان الهلال گفت: این تیم پرمهره است و هرکس مصدوم شود، جایگزین خوبی برایش وجود دارد‌. اطمینان دارم فردا کامل خواهد بود؛ هرچند ممکن است دو بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد. اطلاعات دقیقی ندارم اما می‌دانم جایگزین ها و بازیکنان خارجی خوبی دارند و فردا با تیم کامل الهلال بازی می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به این فکر کنیم که چند نفر مصدوم بازگشتند و اکنون چند نفر مصدوم هستند، دچار مشکل می‌شویم. به این موضوع فکر می‌کنیم که الهلال فردا با تیم کامل وارد زمین می‌شود. به این موضوع هم فکر می‌کنم الهلال یک مربی باهوش به نام ژاردیم دارد که مربی بزرگی است و در این وضعیت زیاد کار کرده است. وی می‌تواند از وضعیت ایجاد شده بهترین استفاده را ببرد و قطعا تجربه تجربه ژاردیم کمک می‌کند الهلال به بهترین شرایط خود برسد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------