ترکیب پرسپولیس و الهلال اعلام شد/ صعود مقتدرانه النصر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا



دیدار پرسپولیس و الهلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
از ۱۱ بازیکن تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل لئوناردو ژاردیم رونمایی شد.

به گزارش تسنیم، پرسپولیس ایران از ساعت 21:30 امشب (شنبه - به وقت ایران)، در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد ریاض، به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

 

سرخپوشان در این مسابقه با ترکیب حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر، سعید آقایی، سیامک نعمتی و رضا اسدی به میدان می‌روند.

 

الهلال در این بازی با ترکیب عبدالله المعیوف، محمد البریک، جانگ هیون‌سو، علی آل بلیهی، ناصر الدوساری، محمد کنو، سلمان فرج، موسی مارگا، ماتیوس پریرا، سالم الدوساری و بافتیمبی گومیس وارد زمین می‌شود.

 

ریوجی ساتوی ژاپنی، قضاوت این بازی را بر عهده دارد.

 

 ***

 

النصر عربستان 5-1 الوحده امارات؛ بی رحم و مقتدر به سوی نیمه نهایی

دیدار تیم های فوتبال النصر عربستان و الوحده امارات امشب (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و در پایان تیم النصر موفق شد مقتدرانه الوحده را با نتیجه پنج بر یک شکست داده و به نیمه نهایی این مسابقات صعود کند. 

 

در این دیدار یک طرفه عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۷، جلال‌الدین ماشاریپوف در دقایق ۵۲ و ۶۴، عبدالفتاح اسیری در دقیقه ۵۶ و سامی الناجی در دقیقه ۷۶ توانستند گل های النصر را وارد دروازه حریف کنند. اسماعیل مطر نیز در دقیقه ۹۲ موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. 

 

در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند تا حریف النصر در نیمه نهایی مشخص شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------