آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

حمله پیشکسوتان استقلال به مجیدی؛ چاره کارفقط مربی خارجی است!



کانال تلگرامی استقلال نوشت: حسن روشن در انتقاد از فرهاد مجیدی گفت: آقایان فکر کردند که برای تیم دسته یکی بازی میکنن ؛ مجیدی هر چه زودتر وضعیت رو سامون بده امسال جام نگیره دیگه حق نداره روی نیمکت استقلال بشینه.

 

همچنین سیروس دین محمدی نیز گفت: وضعیت استقلال فقط با آمدن مربی خارجی درست میشود امسال هم خبری از جام نیست!

 

روشن: نگفتم بازیکنان استقلال در حد لیگ یک هستند

حسن روشن از عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر راضی نیست. پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی اخیر این تیم مقابل گل گهر می‌گوید: «من از عملکرد استقلال در سه هفته اخیر راضی نیستم، اما معتقدم آن‌ها اسیر بی‌تجربگی هستند که این روز‌ها را سپری می‌کنند. مطمئناً اگر کمی دقت کنند می‌توانند شرایط را تغییر بدهندو به شرط آنکه خودشان بخواهند.»



روشن این جمله را که از قول او نوشته‌اند بازیکنان استقلال درحد لیگ یک هستند را تکذیب کرد: «اصلاً چنین حرفی از زبان من خارج نشده و هر صحبتی که مطرح شده در همان برنامه تلویزیونی است که در آنجا هم چنین مسئله‌ای را بیان نکرده‌ام. از سویی هم شنیده ام از قول من عنوان شده که فرهاد مجیدی اگر تیم را سامان ندهد باید از استقلال برود. اتفاقاً من کلی از فرهاد مجیدی تعریف کردم و گفتم از او باید حمایت شود. فیلم مصاحبه من موجود است و اگر کسی از قول من چنین مطلبی را منتشر کرده باید پاسخگو باشد. مطمئن باشید اگر قرار به شیطنت باشد در دادگاه شکایت خواهم کرد.»


البته حمایت نسبی روشن از استقلال نافی انتقاد‌های گسترده به وضعیت کنونی استقلال از سوی هواداران این باشگاه نیست. درفضای مجازی به شدت از وضعیت به وجود آمده دراستقلال انتقاد می‌شود وفرهاد مجیدی آرام، آرام درحال از دست دادن جایگاهش است.

 

واکنش احمد موسوی به دست ندادن با مجیدی؛ به مردان روی نیمکت دست دادم!

احمد موسوی در پایان بازی با استقلال پاسخ جنجالی به دست ندادن به فرهاد مجیدی داد.

 

احمد موسوی یک هفته مانده به شروع لیگ برتر از سوی فرهاد مجیدی نامش در لیست مازاد استقلال قرار گرفت. احمد موسوی در آخرین روز از فصل نقل و انتقالات از استقلال جدا و راهی گل گهر شد.

 

موسوی قبل از بازی با استقلال سمت نیمکت تیم سابقش رفت و با همه خوش و بش کرد به جز فرهاد مجیدی که این موضوع حسابی جنجالی شد.

 

موسوی در پایان بازی در مورد این حرکت جنجالی اش گفت:   وظیفه من بود، من باید به سمت نیمکت تیم سابقم می‌رفتم چون رفقایم بودند؛ من هر چه مرد بودند، با آن‌ها دست دادم، به مردان روی نیمکت دست دادم.

 

احمد موسوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------