رادوشویچ: گل محمدی به زودی از پرسپولیس می رود!



رادوشویچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دروازه بان سابق پرسپولیس پیش بینی کرد یحیی گل محمدی به زودی از نیمکت این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش جماران، سنگربان جدا شده پرسپولیس در خصوص وضعیتش گفت: فکرش را نمی کردم به این شکل جدا شوم. من شش سال در پرسپولیس بودم. البته زندگی همین است و نمی شود کاری انجام داد. باید صداقت داشته باشیم و محترمانه حرف بزنیم. من از تمام جهات حمایت نمی شدم. وقتی شانسی به دست آوردم که گلر اول تیم باشم، از نظر روانی آماده نبودم. نه از برانکو نه کالدرون نه یحیی ناراضی نیستم و من هر چه در توان داشتم گذاشتم.

 

رادوشوویچ ادامه داد: پرسپولیس همیشه در قلب من جای دارد و این رابطه هیچ گاه تمام نمی شود اما قرارداد من به شکل حرفه ای بسته شده است. قرارداد من خاتمه پیدا کرده و من پرونده را در فیفا به جریان انداختم. مدیران ده ها بار در اجرای تعهدات خود سهل انگاری داشتند. من دفعه پیش هم قصد بازگشت نداشتم اما ضمیمیه ای بر قرارداد نوشتیم و با آقای سمیعی قرار گذاشتیم که تا تاریخ مشخصی مشکلات من حل شود که این اتفاق رخ نداد. نه تنها مشکلات من حل نشد بلکه به امسال (میلادی) کشیده شد. با من با احترام صحبت نکردند و حتی من را در دفترشان راه ندادند.

 

دروازه بان سابق سرخپوشان با بیان این که نمی خواسته کسی با اسمش بازی کند، گفت: چیز بیشتری نمی توانم بگویم. مایوسم و غمگین. من نمی خواهم لحظات زیبایم در ایران را فراموش کنم، اما من را در این مسیر انداختند. می خواهم یک چیز را شفاف کنم. باشگاه از سوی من هشدار دریافت کرد. اگر این مبلغ پرداخت می شد من از نظر قانونی نمی توانستم بروم. پرسپولیس تنها باشگاهی است در دنیا که می خواهد گذرنامه بازیکن را گروگان بگیرد تا مانع از خروج بازیکنان خارجی شود. به من مقداری پول دادند و سپس گفتند سه هفته دیگر دوباره پول می دهیم اما من می دانم سه هفته در ایران یعنی چه! ناراحتم که از ایران رفتم اما راهی نداشتم.

 

رادوشوویچ درباره خروجش از ایران گفت: من آپارتمانم را در تهران خالی نکردم تا چند روز ببینم اوضاع چگونه می شود. اما دیدم با من هیچ تماسی نگرفتند. من آپارتمانم را به یکی از دوستانم در بنگاه سپردم که آن شخص اکنون مورد اتهام باشگاه است.

 

وی درباره اظهارات درویش نیز گفت: اولا این شخص مستقیم با من صحبت نکرده است. من نیاز ندارم که کسی را متقاعد کنم. همه کسانی که با من کار کرده اند من را می شناسند. همانگونه که با من رفتار کردند با بقیه هم کردند و برانکو و کالدرون و ... هم به همین شکل رفتند و من حدس می زنم یحیی هم به زودی برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------