محمد نوری: این وزیر هم پرسپولیسی است/ در پرونده گل‌گهر با روح و روان استقلالی‌ها بازی کردند



محمد نوری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بازیکن اسبق استقلال گفت: چطور ممکن است در ترکیب ۱۱ نفره تیم ملی ایران یک بازیکن از استقلال که تیمش در صدر جدول است حضور نداشته باشد ولی یک بازیکن حاشیه دار برای ایران به میدان برود؟

به گزارش خبرورزشی، در حاشیه دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق برخی تماشاگران پس از حضور وزیر ورزش در استادیوم آزادی شعارهایی را در حمایت از تیم پرسپولیس علیه حمید سجادی سر دادند. محمد نوری در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره صعود تیم ایران به جام جهانی، همچنین بازی نکردن استقلالی‌ها در ترکیب تیم ملی و دیدار پیش رو مقابل هوادار اظهاراتی را مطرح کرد.

 

درباره صعود تیم ایران و بازی مقابل عراق چه صحبتی دارید؟

باید تبریک گفت که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد. ولی این را هم باید بدانیم که ما با تیم ذخیره‌های مان هم می‌توانستیم به جام جهانی برویم، چون تیم‌های دیگر گروه مقاومت مقابله با ایران را نداشتند. البته یک تاسف هم باید خورد.

 

چه تاسفی باید خورد؟

اینکه کارنامه مردودی برای فدراسیون و مربی تیم ملی بر جای ماند. به نظر شما اگر کنعانی زادگان یا خلیل زاده در خط دفاعی ما نبودند چه اتفاق تاثیرگذاری برای تیم ملی رخ می‌داد که مربی تیم ملی سیاوش یزدانی را در ترکیب ایران به میدان نفرستاد؟ چطور ممکن است تیمی صدرنشین جدول لیگ برتر باشد ولی حتی یک بازیکن از آن هم در راه صعود به جام جهانی بازی نکند؟ من این صعود را تبریک می‌گویم ولی تاکید می‌کنم که اسکوچیچ یک مهره است. چطور وقتی کسی از خودش اختیاری ندارد و یک بازیکن با حاشیه‌های خجالت‌آور برای ملت ایران را در ترکیب تیم ملی کشورمان بازی می‌دهد باید در رأس تیم ملی باشد؟ آقایان کلاهشان را بالاتر بگذارند. دیگر چه باید گفت؟ کنعانی زادگان روی برخی صحنه‌ها اینقدر ضعیف نشان داد که نزدیک بود کار دست تیم ملی بدهد. این ضعف در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال است که هر بازیکنی را می‌خواهند به تیم ملی قالب می‌کنند. می‌خواهند همه جوره استقلال را تحت فشار قرار دهند. می‌خواهند بازیکنان استقلال را از نظر روحی خراب کنند.

 

ماجرای شعار علیه وزیر در حاشیه بازی تیم ملی چه بود؟

عده‌ای می‌خواهند مثل قبل، وزارت ورزش را تحت فشار بگذارند. ما که از وزارت ورزش قبلی خیری ندیده ایم و از این یکی هم نمی‌خواهیم ببینیم. ولی این طور که به نظر می‌رسد وزارت ورزش جدید هم قرار است تحت تاثیر پرسپولیسی‌ها باشد. چرا وزارت ورزش با قدرت عمل نمی‌کند؟ کاملا مشخص است که این وزارت ورزش هم هوای پرسپولیس را دارد.

 

بازی با تیم هوادار که قرار است ۱۵ بهمن برگزار شود را چطور پیش بینی می‌کنید؟

وقتی تیمی تمرین درست حسابی نداشته چطور می‌تواند به این سرعت با بازیکنانی که از بستر بیماری برگشته‌اند به میدان برود؟ هیچ چیز این فوتبال حرفه‌ای نیست! فقط پول حرفه‌ای می‌گیرند. امیدوارم در نهایت استقلال استارت قوی در دور برگشت داشته باشد و مسابقاتش را با برد شروع کند.

 

درباره رای کمیته استیناف و تعلل در صدور آن حرفی ندارید؟

این هم یک دسیسه دیگر است. می‌خواهند با روح و روان میلیون‌ها هوادار استقلال بازی کنند. ولی بدانید اگر چنین فکری در ذهنتان باشد با موج میلیونی اعتراض هواداران استقلال مواجه خواهید شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------