آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

درگیری شدید در رختکن PSG بین فوق ستاره‌ها!



تیم پاری سن ژرمن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شرایط بغرنجی در پاری‌سن‌ژرمن حاکم شده و احتمال رقم خوردن انقلابی بزرگ وجود دارد.

به گزارش ورزش سه، تفاوت بین پیروزی و شکست در پاری‌سن‌ژرمن این است که اولی شکاف‌های رختکن را پنهان کرده و دومی این مشکلات را آشکار می‌کند. RMC Sport امروز در گزارشی مدعی شد تیم پاریسی پس از حذف از مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل رئال مادرید روزهای بسیار سختی را سپری می‌کند و بعد از شکست عجیب یک‌شنبه هفته جاری در موناکو، تنش‌ بیشتر هم شده است.

 

رختکن این باشگاه به وضوح به دو دسته تقسیم شده و یک سو بازیکنان اهل آمریکای جنوبی و در سوی دیگر گروه فرانسوی زبان قرار دارند. شکست مقابل موناکو باعث شد تا اختلافات بین دو دسته بیشتر شود. به‌عنوان مثال وقتی بازیکن حریف روی نیمار خطا می‌کند، پنج بازیکن به سمت داور رفته و اعتراض می‌کنند، اما این اتفاق در مورد اشرف حکیمی رخ نمی‌دهد. 

 

این بازیکن رابطه بسیار نزدیکی با کیلیان امباپه دارد و در صورتی‌که این ملی‌پوش فرانسوی راهی رئال مادرید شود، آینده اشرف حکیمی نیز تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد. این مدافع مراکشی رابطه چندان خوبی با بازیکنان اهل آمریکایی جنوبی ندارد و اشرف نگران شرایط خود در رختکن است. در این میان رابطه نیمار هم با باشگاه خراب شده و احتمال جدایی او در صورت رسیدن پیشنهاد خوب نیز وجود دارد.

 

دانیل ریولو روزنامه‌نگار RMC در مورد شرایط عجیب نیمار گفت: "نیمار دیگر به‌ندرت تمرین می‌کند و رابطه او با باشگاه و رختکن کاملا قطع شده است. انگار روحیه انتقام جویی از پاری‌سن‌ژرمن در نیمار تقویت شده و هواداران پی‌اس‌جی نیز دیگر اهمیتی به این بازیکن نمی‌دهند."

 

پاری‌سن‌ژرمن در حال آماده شدن برای یک انقلاب ورزشی است. رختکن این تیم اصلا متحد نیست و تنش‌ها پس از حذف در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. هیچ بازیکنی بعد از باخت 3-0 در خانه موناکو در رختکن حتی کلامی هم صحبت نکرد و سکوت مطلق حاکم بود. فقدان شخصیت و اتحاد در تیمی پر از ستاره بزرگ برای باشگاه نگران کننده بوده و اگرچه مدیران پاری‌سن‌ژرمن هنوز نمی‌خواهند برای تصمیمات جدی وارد عمل شود، اما ممکن است این اتفاق در ماه آوریل رخ داده و عواقبی جدی و شدید گریبان بسیاری از ارکان باشگاه را بگیرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------