آگوئرو: می‌خواهم دوباره فوتبال بازی کنم



آگوئرو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، در فکر بازگشت دوباره به دنیای فوتبال است.

به گزارش ورزش سه، آگوئرو چند ماه قبل در جریان یکی از بازی‌های بارسلونا احساس دردی از ناحیه قفسه سینه داشت و مجبور شد زمین بازی را ترک کرده و به بیمارستان منتقل شود. 


پس از آن بود که مشخص شد این بازیکن دچار بیماری قلبی شده و پزشکان به او توصیه کردند که بهتر است از دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی کند. 


همین موضوع باعث شد که او تنها چند ماه پس از پیوستن به بارسلونا و در حالی که به دلیل مصدومیت بازی زیادی هم برای این تیم انجام نداده بود مجبور به جدایی از این تیم شود و از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 


این ملی‌پوش 33 ساله سابق آرژانتین حالا صحبت‌های جدیدی را درباره شرایطش با TyC  اسپورت مطرح کرده است:« روز گذشته از ذهنم گذشت که بار دیگر می‌توانم فوتبال بازی کنم. پزشکان به من گفتند که باید پنج تا شش ماه دور از میادین باشم اما من می‌خواهم بار دیگر تمریناتم را از سر بگیرم.»

 


او با اشاره به این که پیش از این هم فرصتی برای حضور دوباره در زمین فوتبال داشته اضافه کرد:« من می‌خواهم فوتبال بازی کردن به صورت تفریحی را آغاز کنم. مدتی قبل از من دعوت شد که به میامی بروم و یک بازی انجام دهم اما نرفتم. می‌خواهم پیامی برای پزشکم در این باره بفرستم.»


آگوئرو همچنین درباره شانس آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر گفت:« باید بازی‌ها و نتیجه قرعه‌کشی را دید که اهمیت زیادی در این زمینه دارد اما آرژانتین همیشه مدعی قهرمانی در جام جهانی است و برای فتح این جام رقابت می‌کند. این تیم باید در چند بازی اول اعتماد به نفس بگیرد. اگر در مرحله گروهی به آلمان بخوریم باز هم بالا می‌رویم اما در غیر این صورت در مراحل حذفی باید با آنها روبرو شویم. بازی اول از همه بدتر است و اهمیت بسیاری دارد.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------