شکست تحقیرآمیز منچستریونایتد مقابل لیورپول/ صعود اینتر به فینال جام حذفی با برد در دربی دلامدونینا



دیدار لیورپول و منچستریونایتد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان یورگن کلوپ در مصاف خانگی با رقیب دیرینه خود موفق به کسب بردی شدند که آنها را به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رساند.

به گزارش تسنیم، در دیداری معوقه از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد میهمان و رقیب دیرینه‌اش را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد.

 

لوئیز دیاز در دقیقه 5، محمد صلاح دو بار در دقایق 22 و 85 و سادیو مانه در دقیقه 68 گل‌های این بازی را برای لیورپول به ثمر رساندند تا شاگردان یورگن کلوپ با کسب بیست‌و‌سومین پیروزی‌شان از 32 بازی 76 امتیازی شوند و با دو امتیاز برتری نسبت به منچسترسیتی که یک بازی کمتر انجام داده است به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند.

 

لیورپول در حالی این بازی را برد که رقیبش ستاره پرتغالی خود کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت. همچنین لیورپولی‌ها در دقیقه 35 این بازی نیز گلی به ثمر رساندند که توسط VAR‌ مردود اعلام شد.

 

***

 

جام حذفی ایتالیا| اینتر با شکست میلان در دربی، فینالیست شد

شاگردان سیمونه اینزاگی در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا رقیب همشهری‌شان را شکست دادند و به فینال مسابقات رسیدند.

 

دیدار اینتر و میلان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در اولین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال اینتر و میلان در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر صفر اینتر به پایان رسید تا این تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت با همین نتیجه بر رقیب همشهری‌اش غلبه و به فینال صعود کند.

 

در این بازی اینتری‌ها خیلی زود و در دقیقه 4 توسط لائوتارو مارتینس به گل رسیدند. مهاجم آرژانتینی اینتر در دقیقه 40 خود و تیمش را دو گله کرد. هشت دقیقه به پایان بازی هم روبین گوسنز آلمانی تیر خلاص را به قلب روسونری شلیک کرد تا این تیم از جبران نتیجه مأیوس شود.

 

اینتر حالا باید منتظر برنده دیدار یوونتوس و فیورنتینا باشد تا حریف خود در فینال را بشناسد. بازی رفت تیم‌های یوونتوس و فیورنتینا در فلورانس یک بر صفر به سود یوونتوس خاتمه یافت. بازی برگشت آنها امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

 

***

 

جام حذفی آلمان| فرایبورگ در خانه هامبورگ جشن صعود به فینال را برپا کرد

اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال آلمان با پیروزی تیم فرایبورگ مقابل هامبورگ به پایان رسید.

 

در نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال آلمان، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم دسته اولی فرایبورگ موفق شد میزبان دسته دومی‌اش هامبورگ را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و به‌عنوان اولین فینالیست این رقابت‌ها در فصل 22-2021 لقب بگیرد.

 

فرایبورگ به لطف شروع طوفانی‌اش توانست در همه 35 دقیقه نخست سه گل از حریف خود پیش بیفتد. نیل پیترسن در دقیقه 11، نیکلاس هافلر در دقیقه 17 و وینچنزو گریفو در دقیقه 35 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های تیم میهمان را به ثمر رساندند و روبرت گلاتزل هم در دقیقه 88 تنها گل هامبورگ را زد.

 

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران، لایپزیگ میزبان یونیون برلین است و برنده این بازی حریف فرایبورگ در بازی فینال خواهد بود که از ساعت 22:30 روز 31 اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------