آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

شوک به قایقرانی ایران/ بهمن نصیری به جمهوری آذربایجان مهاجرت کرد



بهمن نصیری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
روئینگ سوار شماره یک ایران و شانس اصلی کسب مدال بازی های آسیایی راهی آذربایجان شد.

به گزارش خبرورزشی، بهمن نصیری روئینگ سوار زنجانی و نفر اول تیم ملی تصمیم به مهاجرت به آذربایجان گرفت. نصیری قهرمان روئینگ سنگین وزن ایران و یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی های آسیایی هانگژو بود.

 

ملی پوشان قایقرانی هنگام خروج نصیری کنار وی در فرودگاه حضور داشتند و در صفحات شخصی خود، ضمن خداحافظی و آرزوی موفقیت برای هم تیمی خود، به ابراز تاسف از این اتفاق تلخ پرداخته و به مسئولان ورزش کشور هشدار دادند.

 

نصیری موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو نیز شده بود، اما با توجه به اعزام تنها یک روئینگ سوار به نفع نازنین ملایی کنار کشید و از حضور در المپیک بازماند. او پیش از این یک بار دیگر تصمیم به مهاجرت به آذربایجان گرفته و رفته بود اما با وعده ها و قول هایی که به او داده شده بود، تصمیم گرفت بازگردد. اکنون نصیری بار دیگر تصمیمش را گرفته و راهی آذربایجان شده است.

 

پاروزن زنجانی بنا به وعده مسئولان قرار بود در آتش نشانی استخدام شود. بهمن مدتی هم به کار مربیگری رو آورده بود و تا آخرین روزهای قبل از مهاجرتش در اردوی تیم ملی حضور داشت و در کنار سایر پاروزنان تمرین می کرد. نصیری سابقه مدال طلای قهرمانی آسیا در ماده سنگین وزن را در کارنامه داشت.

 

در فهرست جدید نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی نیز نام بهمن نصیری به چشم نمی خورد که همین مساله موید مهاجرت نصیری است.

 

بهمن نصیری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 واکنش رئیس فدراسیون قایقرانی به مهاجرت نصیری/ سهرابیان: او فقط شغل می‌خواست

رئیس فدراسیون قایقرانی نسبت به مهاجرت نصیری، روئینگ سوار کشورمان به آذربایجان واکنش نشان داد.

 

به گزارش تسنیم، بهمن نصیری روئینگ سوار زنجانی و نفر اول تیم ملی تصمیم به مهاجرت به کشور آذربایجان گرفت. نصیری یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو بود.

 

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در واکنش به مهاجرت بهمن نصیری روئینگ سوار کشورمان به کشور آذربایجان به خبرنگار تسنیم، گفت: چندین بار با مسئولین صحبت کردم. نصیری مشکل کار داشت و با مسئولین مطرح کردیم. دوستان وزارت نفت در نهایت این کار را انجام دادند و قرار شد نیمه دوم اردیبهشت وی استخدام شود ولی با برنامه ریزی که کرده بود و بدقولی‌هایی که از مدیران استان دیده بود فکر کرد باز هم انجام نمی‌شود. قبل از آن چند بار مکاتبه کرده بودیم ولی انجام نشده  و در نهایت وی مانند سایر نخبگان رفت.

 

وی تاکید کرد: کمیته ملی المپیک در مورد پاداش المپیک هر چه به نازنین ملایی داد به او هم داده بود. مشکل وی کار بود. قوانین دست و پا بسته موجود در بحث اداری و اینکه شرایط این جوانان در نظر گرفته نمی‌شود باعث  می‌شود این نخبگان در بحث اشتغال مشکل بخورند. اگر به عنوان پدر فعلی قایقرانی صحبت نمی‌کردم حرفی بود ولی چند سال است این موضوع را پیگیری کردم. بروکراسی‌های اداری خشک هستند و نتیجه آن هم‌همین اتفاقات است.

 

سهرابیان گفت: برای نصیری و همه قایقرانان هزینه زیادی شده تا به اینجا برسند. استخدام نصیری و پرداخت حقوق عرف، ضرر و زیان کمتری داشت تا اینکه آذربایجان مفت و بدون هزینه از راه برسد و با پرداخت 500 دلار او را به کار بگیرد. نصیری چیز زیادی نمی‌خواست فقط شغل می‌خواست.

 

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: کشور چین مدال طلا را در بازی‌های آسیایی کسب می‌کند اما نصیری می‌توانست روی سکو برود و برای ایران مدال نقره بگیرد. درست است ژاپن سرمایه زیادی در روئینگ گذاشته ولی بچه‌های ما هم‌ توانمندی خود را نشان دادند. نصیری رفت ولی کاش برنامه ریزی شود که سایر ورزشکاران با این مشکل رو به رو نشوند.

 

وی تاکید کرد: من و صالحی‌امیری چند بار با مسئولین استان مکاتبه کردیم ولی انجام نشد و هر بار یک سنگ بر سر راه گذاشته می‌شد. نصیری حتی می‌خواست استخدام آتش نشانی شود ولی باز هم سنگ اندازی کردند. سجادی، وزیر ورزش هم دستور استخدام نصیری را در شرکت توسعه داد ولی انجام نشد. من هر تلاشی می‌توانستم انجام دادم ولی سودی نداشت.

 

سهرابیان تصریح کرد: من بودجه استخدام وی را از دکتر نوبخت گرفتم و مکاتبه شد با استان او و تامین اعتبار استخدام وی از طرف نوبخت اعلام شد ولی باز هم پاسخ نه شنید. اگر نصیری پسر خودشان بود باز هم اینگونه او را دل‌شکسته می‌کردند؟ رهبر معظم انقلاب امسال را سال رفع موانع نامگذاری کردند این هم یک مانع است که باید برداشته شود. افراد باید فکر کنند این جوانان هم دختران و‌ پسران خودشان هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------