مجیدی در اعتراض به داوری به نشست خبری نیامد/ ربیعی: استقلال با موقعیت کمتر به پیروزی رسید



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال در اعتراض به تصمیمات داور در دیدار مقابل مس رفسنجان به نشست خبری نیامد.

به گزارش فارس، فرهاد مجیدی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حضور پیدا نکرد.

 

محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال با اعلام این خبر اظهار داشت: فرهاد مجیدی و دستیاران وی حاضر به حضور در کنفرانس نشدند چون آنها اعتقاد دارند امروز یکی از سیاه‌ترین روزهای داوری فوتبال ایران بود. پنالتی دقیقه 54 برای استقلال گرفته نشد و سوت‌ها به ضرر استقلال بود.

 

***

 

ربیعی: استقلال با موقعیت کمتر به پیروزی رسید

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مقابل استقلال فقط 10 دقیقه غفلت کردیم و آن ها با موقعیت کمتر مقابل ما به پیروزی رسیدند.

 

محمد ربیعی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

محمد ربیعی بعد از شکست 2 بر صفر خانگی مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا به خاطر حادثه ریزش ساختمان در آبادان تسلیت می‌گویم و امیدوارم هیچ خانواده ای غمگین نباشد. به استقلال بابت قهرمانی این فصل و برد امشب تبریک می‌گویم و خدا قوت و خسته نباشید به بازیکنان مس رفسنجان می گویم.

 

وی افزود: می‌دانستیم استقلال در بازی‌هایی که گل اول را خورده نتوانسته پیروز شود. در این بازی هر تیمی که گل اول را می‌خورد گل دوم را هم دریافت می کرد. ما کم شانس بودیم زیرا موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم و این فرصت را به استقلال دادیم که از موقعیت‌های کمتری که داشتند به گل برسند و بعد بازتر بازی کردیم و روی ضد حمله گل  دوم را خوردیم.

 

ربیعی افزود: حسین زاده ورق بازی را برگرداند. 10 دقیقه از بازی را از دست دادیم و 80 دقیقه روی ریتم بودیم. همین 10 دقیقه باعث شد که دو فرصت به استقلال بدهیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------