آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

جدایی مربی پرسپولیس و فنایی قطعی شد/ سیدعباسی سرمربی جدید فجرسپاسی



کادرفنی پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دستیار یحیی گل‌محمدی از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

به گزارش ایلنا، در اواخر فصل بیست و یکم لیگ برتر در خصوص تغییرات در کادرفنی پرسپولیس و دستیاران یحیی گل‌محمدی گمانه‌زنی‌های زیادی مطرح بود. با این حال به صورت رسمی کمتر موضعی  در این خصوص گرفته می‌شد.

 

در همین رابطه مظاهر رحیم پور مربی بدنساز پرسپولیس که در شهرخودرو هم با گل‌محمدی سابقه همکاری داشت، با انتشار پستی اینستاگرامی جدایی‌اش از این تیم را اعلام کرد:

 

با توجه به اتفاقات رخ داده به آقای گل محمدی پیغام دادم اگر ادامه فعالیت من در پرسپولیس به مصلحت نیست تصمیم‌گیری را به خودتان واگذار می‌کنم. امروز هم با من از طرف کادر تیم تماس گرفته شد و مراتب قطع همکاری را اعلام کردند.

 

می‌خواهم بگویم برای من به عنوان یک پرسپولیسی آرامش و موفقیت پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر است. برای کادر فنی و بازیکنان تیم آرزوی موفقیت دارم‌.

 

برای پرسپولیس بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و آدمی نیستم که وارد حواشی شوم و خدای ناکرده حرفی بزنم که ذره‌ای به آرامش تیم لطمه بزند.

 

***

 

پایان کار داوود فنایی در کادرفنی پرسپولیس؟

به نظر می‌رسد تعداد بیشتری از کادرفنی پرسپولیس برای فصل جدید تغییر خواهند کرد.

 

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که سرخپوشان مشغول خریدهای تابستانی خود هستند، به نظر می‌رسد در زیر پوست اخبار رسمی باشگاه، اتفاقات دیگری هم در حال وقوع است.

 

باشگاه پرسپولیس در شرایطی که اعضای کادرفنی هنوز تحت قرارداد پرسپولیس هستند، تصمیمات تازه در خصوص آنها گرفته که یکی از آنها با پست اینستاگرامی مظاهر رحیم‌پور مشخص شد و دیگری ممکن است مربوط به مربی دروازه‌بان‌ها باشد.

 

داوود فنایی دو سال و نیم پیش همراه یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس آمد و در این مدت علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، حامد لک و احمد گوهری زیر نظر او کار کردند و حالا شایعات پیرامون جدایی وی به بیشترین میزان رسیده و گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس تصمیم خود درباره قطع همکاری با وی را گرفته است.

 

احتمال دارد تغییرات دیگری هم در کادر پرسپولیس ایجاد شود. همچنین با حضور خانبان در تیم ملی، ممکن است وی نیز با پرسپولیس به خط پایان برسد.

 

در ابتدا فنایی مورد تمجید هواداران پرسپولیس قرار داشت اما در فصلی که گذشت عملکرد ضعیف دروازه‌بان‌های پرسپولیس باعث شد تا او نیز مورد انتقاد قرار بگیرد.

 

در صورت جدایی جدایی فنایی باید دید که باشگاه پرسپولیس چه کسی را در این پست قرار می‌دهد. یحیی گل‌محمدی که همیشه حامی اعضای کادرش بوده، هنوز واکنشی به این اتفاق نداشته است.

 

نکته مهم اینکه با جدایی رحیم‌پور و سپس فنایی، ممکن است کادرفنی پرسپولیس به کلی دچار تغییر شود. شنیده‌های غیررسمی حاکی از آن است که در صورت سرمربیگری حمید مطهری در یک تیم لیگ برتری، رحیم‌پور و فنایی نیز به کادر وی اضافه خواهند شد.

 

کادرفنی پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

فنایی: برای آرامش پرسپولیس رفتم/ اهل حاشیه‌سازی نیستم؛ برای پرسپولیس بهترین‌ها را آرزو می‌کنم

داوود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در واکنش به تغییرات در کادر فنی این تیم گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده به آقای گل محمدی پیغام دادم اگر ادامه فعالیت من در پرسپولیس به مصلحت نیست تصمیم‌گیری را به خودتان واگذار می‌کنم. امروز هم با من از طرف کادر تیم تماس گرفته شد و مراتب قطع همکاری را اعلام کردند.

 

وی افزود: می‌خواهم بگویم برای من به عنوان یک پرسپولیسی آرامش و موفقیت پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر است. برای کادر فنی و بازیکنان تیم آرزوی موفقیت دارم‌. هر آمدنی یک رفتنی هم دارد و خوشحالم که دو قهرمانی لیگ، فینال آسیا و قهرمانی سوپرجام را با پرسپولیس در کارنامه دارم. در این مسیر خیلی دوست داشتیم امسال هم قهرمان شویم اما مجموعه اتفاقات مانع از آن شد.

 

فنایی در خاتمه عنوان کرد: برای پرسپولیس بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و آدمی نیستم که وارد حواشی شوم و خدای ناکرده حرفی بزنم که ذره‌ای به آرامش تیم لطمه بزند.

 

***

 

سیدعباسی سرمربی فجرسپاسی شیراز شد

داود سید عباسی سرمربی فصل قبل پدیده با مدیران فجرسپاسی شیراز به توافق رسید و فصل آینده این تیم را در لیگ دسته اول هدایت خواهد کرد.

 

سیدعباسی که در اواسط لیگ بیست و یکم هدایت پدیده را بر عهده گرفت اما با این حال این تیم به دسته پایین تر سقوط کرد و نتوانست در لیگ برتر بماند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------