اسکوچیچ و انتظار برای جلسه سرنوشت‌ساز/ تصمیم فدراسیون‌ درباره نیمکت تیم‌ملی چیست؟



اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جلسه سرنوشت‌ساز هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال فردا برگزار می‌شود و همه در انتظار خروجی این جلسه مهم درباره نیمکت تیم ملی هستند.

به گزارش ورزش سه، دراگان اسکوچیچ چند روز سخت را پشت سر گذاشته، اگرچه او در یک پست اینستاگرامی به شایعات موجود درباره برکناری‌اش از سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و اعلام کرد قصدی برای واگذاری‌ جایگاه خود ندارد، اما آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد که جای پای این مربی کروات همچون گذشته محکم نیست.

 

شاید خیلی‌ها تصور می‌کردند اینبار هم مثل دفعات گذشته که شایعه برکناری اسکوچیچ از هدایت تیم ملی داغ شد، مدیران فدراسیون فوتبال قوی و محکم به تکذیب این موضوع بپردازند و مرد کروات را سرمربی ایران در جام جهانی توصیف کنند. ماجرا اما این بار کمی متفاوت بود و حتی مدیران فدراسیون هم کمی دست به عصاتر برای تکذیب موضوع جدایی اسکوچیچ اقدام کردند.

 

آنجا که صبح شنبه از احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت اسکوچیچ سوال شد و او همه چیز را به جلسه روز دوشنبه مقامات فدراسیون منوط کرد، می‌شد فهمید خبرهای جدیدی حول نیمکت تیم ملی ایران در راه است. اصولی گفت: « جلسه دوشنبه، آخرین جلسه هم‌اندیشی برای بررسی داده‌ها در مورد شرایط تیم ملی خواهد بود و تصمیم نهایی و قطعی در این جلسه اعلام خواهد شد.»

 

حالا قرار است میرشاد ماجدی که روز گذشته جلسه‌ای را نیز به اتفاق حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون با مقامات وزارت ورزش داشت، صبح دوشنبه رئیس جلسه‌ای باشد که در آن اعضای هیئت‌رئیسه و برخی دیگر از مقامات فدراسیون و همچنین احتمالا حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال هم حضور خواهند داشت. در این جلسه که احتمالا ساعت‌ها نیز به طول خواهد انجامید آخرین نظرات درباره ابقا یا برکناری اسکوچیچ داده می‌شود و در نهایت با رای اکثریت تصمیم نهایی درباره وضعیت مرد کروات و موفق تیم ملی اتخاذ خواهد شد.

 

اگرچه در فاصله چند ساعت تا جلسه سرنوشت‌ساز مقامات فدراسیون فوتبال، خبرهایی درباره پایان کار اسکوچیچ در تیم ملی ایران مخابره می‌شود اما نکته قابل توجه بالاگرفتن حد حمایت‌ها از این مربی است.

 

در کنار همه شایعات، حمایت‌های ریز و درشت پیشکسوتان، کارشناسان، مربیان و … از اسکوچیچ در شرایط‌های مختلف نکته جالبی است. اگرچه در بین مدیران فوتبال، اسکوچیچ مخالفان زیادی دارد، اما اکثر افرادی که خاک فوتبال را خورده‌اند، بر این باورند که برکناری اسکوچیچ در فاصله اندک تا جام جهانی تصمیمی منطقی نیست.

 

سرمربی کروات که در شرایط سخت هدایت ایران را برعهده گرفت و توانست با اقتدار تیم ملی را به جام جهانی قطر برساند، حالا که قصد دارد نشستن روی نیمکت ایران در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال جهان را تجربه کند، در آستانه برکناری قرار گرفته است.از این‌رو، نام‌های بزرگ فوتبال ایران با انجام مصاحبه‌ در رسانه‌ها یا از طریق شبکه‌های اجتماعی حمایت کامل خود را از اسکوچیچ اعلام کردند و امیدوارند مدیران فدراسیون به حرف‌های دلسوزانه آنها گوش بدهند.

 

هرچه که هست، فردا کوچه فوتبال در خیابان سئول تهران، پذیرای خبرنگاران و گزارشگرانی خواهد بود که برای انتشار سریع آخرین وضعیت نیمکت تیم ملی خود را به ساختمان فدراسیون فوتبال خواهند رساند. فردا روز مهمی برای فوتبال، مدیران فدراسیون، تیم ملی و دراگان اسکوچیچ است، روزی پر از استرس و نگرانی برای فوتبالی که تیم‌ملی‌اش باید چند ماه دیگر در بزرگ‌ترین تورنمنت جهان شرکت کند و به جای برنامه ریزی برای آماده‌سازی مناسب قبل از جام جهانی درگیر حواشی و اتفاقات عجیبی شده است.

 

باید منتظر ماند و دید تصمیم مقامات فدراسیون بعد از جلسه فردا درباره اسکوچیچ و نیمکت تیم ملی ایران چیست.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------