«لواندوفسکی» به بارسلونا پیوست



لواندوفسکی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بالاخره پس از حرف و حدیث های فراوان به طور رسمی به بارسلونا پیوست.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که برای جذب روبرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ به توافق رسیده است و بدین ترتیب باید روبرت لواندوفسکی را دیگر به طور رسمی بازیکن بارسلونا دانست. از سوی دیگر باشگاه بایرن مونیخ هم اعلام کرده است که روبرت لواندوفسکی را آزاد کرده است و به نوعی اجازه خروج به این بازیکن را داده است.

 

به نظر می رسد که لواندوفسکی با مبلغ 50 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا منتقل شده است که البته این 50 میلیون یورو شامل بند هایی است که طبق این بند ها در صورتی که لواندوفسکی عملکردی ویژه داشته باشد، بارسلونا باید مبلغی را به بایرن مونیخ بدهد. اصل رقم انتقال 45 میلیون یورو است و با بند های پاداش به 50 میلیون یورو می رسد. همچنین مدت قرارداد لواندوفسکی با بارسلونا تا سال 2025 است که تا یکسال پس از آن هم امکان تمدید دارد. یعنی قراردادی سه ساله که می تواند تا چهار سال ادامه پیدا کند.

 

روبرت لواندوفسکی در حال حاضر به بارسلونا سفر کرده است تا تست های پزشکی بارسا را پشت سر بگذارد و بدین ترتیب دیگر لواندوفسکی به طور رسمی بازیکن بارسلونا می شود و آبی و اناری پوشان آن بازیکنی را که از مدت ها قبل مد نظر داشتند، در این تابستان به خدمت گرفتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------