پوگبا جام جهانی را از دست داد



پوگبا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
طبق اعلام روزنامه گاتزتا دلو اسپورت هافبک فرانسوی یوونتوس به خاطر آسیب دیدگی ۴ ماه دور از میادین خواهد بود و به این ترتیب او جام جهانی را از دست داد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، پل پوگبا بازگشت خوبی به یوونتوس نداشت. این هافبک فرانسوی قبل از آنکه برای این تیم به میدان برود در تمرین از ناحیه مینیسک مصدوم شد و مجبور شد که به ایتالیا برگردد تا مورد معاینه بیشتر قرار گیرد.

 

آسیب دیدگی این بازیکن جدی است و او باید زانوی خود را به تیغ جراحان بدهد و به این ترتیب برای بازگشت به میادین به ۴ ماه زمان نیاز دارد.

 

طبق اعلام گاتزتا دلو اسپورت پوگبا سال ۲۰۲۲ را از دست داد و برای بازگشت به میادین باید تا ابتدای ۲۰۲۳ صبر کند و به این ترتیب او جام جهانی را هم از دست داد که این خبر بدی برای خود این بازیکن و تیم ملی فوتبال فرانسه است.

 

آسیب دیدگی طولانی مدت پوگبا ممکن است باعث شود که یوونتوس گزینه جدیدی را برای تقویت خط میانی خود جذب کند چرا که آرون رمزی هم از تیم جدا شد و گمانه زنی های زیادی درباره جدایی رابیو به گوش می رسد که البته با این شرایط شاید این هافبک فرانسوی در تیم باقی بماند.

 

پوگبا در دوره نخست حضورش در یوونتوس عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و در نقش یک فوق ستاره ظاهر شد اما در بازگشت به منچستر یونایتد نتوانست انتظارات را برآورده کند و آسیب دیدگی های پیاپی او هواداران یونایتد را ناامید و عصبی کرد. او در بازگشت به یوونتوس هنوز برای تیم به میدان نرفته است و پیش بینی می‌شود که دو ماه از میادین دور باشد.

 

یوونتوس با خریدهای خوبی که در تابستان داشته امیدوار است که به دو فصل ناکامی خود در سری A پایان دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد البته این تیم با اوج گیری اخیر میلان و اینتر کار راحتی نخواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------