آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

انصراف تیم ملی امید از مسابقات کشورهای اسلامی/ برد پرگل پرسپولیس مقابل شاگردان مهدوی‌کیا



مهدوی کیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی امید از انصراف تیمش مبنی بر اعزام به رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی خبر داد. 

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال امید امروز با ۱۶ بازیکن در دیدار تدارکاتی با پرسپولیس به میدان رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد. غیبت تعداد زیادی از بازیکنان اصلی در این تیم مشهود بود. 

 

 با توجه به همکاری نکردن برخی باشگاه‌ها با تیم ملی امید جهت حضور در رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی، مهدی مهدوی‌کیا به دلیل در اختیار داشتن حدود ۱۶-۱۵ بازیکن تصمیم به انصراف تیمش از حضور در این رقابت‌ها گرفت. 

 

چیا فوادی، مدیر رسانه‌ای تیم امید با تایید این خبر اعلام کرد غلامرضا جباری، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال این تصمیم را به اطلاع میرشاد ماجدی رسانده و اکنون تصمیم گیری نهایی بر عهده کمیته ملی المپیک است. 

 

***

 

مهدوی‌کیا: از شرایط تیم ملی امید راضی نیستم

مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی امید پس از شکست ۴ بر ۲ تیمش مقابل پرسپولیس در جریان دیداری تدارکاتی اظهار کرد: ما چند روز تمرین کرده بودیم و با یک تیم نصفه و نیمه کار را پیش بردیم. یک بازی با پرسپولیس انجام دادیم و به نظر من بازی خوبی نبود. ما با پرسپولیس قبلا هم بازی کرده بودیم و شرایط ما خیلی بهتر، تیم ما کامل‌تر و شرایط بدنی تیم بهتر بود. بیشتر بازیکنان در فاز بدنسازی قبل فصل هستند و دیدیم که بدن بازیکنان سنگین است و دیدیم که اشتباه فردی زیادی وجود داشت و ۳ گلی که دریافت کردیم از اشتباهات فردی بود. نتیجه مهم نبود اما از فوتبالی بازی کردیم رضایت نداشتم. چند بازیکن به تازگی به جمع ما آمدند اما از شرایط راضی نیستم. 

 

او درباره شرایط تیم ملی امید اظهار کرد: من پس از آمدن به ازبکستان گفتم که اگر قرار باشد اینطور برنامه‌ریزی کنیم و پیش برویم، ما به فرودگاه مهرآباد هم نمی‌رویم چه برسد به اینکه بخواهیم به پاریس برویم. من از شرایط راضی نیستم. با یک تیم نصفه و نیمه نمی‌شود کاری انجام داد. ما با توجه به شرایطی که داریم، ۱۶-۱۵ بازیکن بیشتر در تیم حضور ندارند و پیش کرده بودیم که با پیکان هم بازی کنیم. اگر بخواهیم اینطور ادامه دهیم، همه بازیکنان مصدوم می‌شوند و اگر بخواهیم با این وضعیت به بازی‌های کشورهای اسلامی برویم، فکر نمی‌کنم بتوانیم به این مسیر ادامه دهیم. ما با این وضعیت نمی‌توانیم تجربه خوبی از این مسابقات به دست بیاوریم چون بازیکنان کلیدی ما در تیم حضور ندارند. 

 

***

 

پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل شاگردان مهدوی‌کیا

امروز (یک‌شنبه) در جریان دیدار تدارکاتی، دو تیم پرسپولیس و تیم ملی امید در زمین شماره ۲ مرکز تیم‌های ملی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۴ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. 

 

گل‌های پرسپولیس را سعید صادقی ( ۲ گل)، مهدی عبدی و تمیروف به ثمر رساندند و محمدحسین اسلامی ۲ بار برای تیم ملی امید گلزنی کرد. 

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------