آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

اعتراف لاپورتا درباره فروش حق پخش تلویزیونی بارسلونا و بازگشت مسی



لاپورتا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس باشگاه بارسلونا درباره فروش یک چهارم حق پخش تلویزیونی بازی‌های این تیم و احتمال بازگشت لیونل مسی به نوکمپ اعترافات جالبی انجام داد.

به گزارش تسنیم به نقل از نشریه مارکا، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در گفت‌و‌گو با نشریه نیویورک تایمز آمریکا درباره برخی از مسائل مربوط به تیمش که اخیراً در این کشور اردوی آماده‌سازی پیش فصل برگزاری کرد، اظهاراتی را بیان کرد که دو مورد آن اهمیت فراوانی داشت. موضوع اول فروش حق پخش تلویزیونی بازی‌های بارسلونا به یک شرکت آمریکایی با وجود مخالفت اولیه‌اش بود و دومین موضوع بازگشت لیونل مسی به بارسلونا.

 

لاپورتا که در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال رقمی بالغ بر 153 میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید خریداری کرده است، ابتدا درباره فروش 25 درصد از حق پخش تلویزیونی بازی‌های بارسلونا به یک شرکت آمریکای برای 25 سال آینده در ازای 100 میلیون یورو، گفت: راستش این تصمیمی بود که من برخلاف میلم مجبور شدم آم را بگیرم اما چاره‌‌ای نبود و باشگاه به این پول نیاز داشت. با این حال من قمارباز نیستم و با درنظر گرفتنی تمام جوانب و خطرات احتمالی، چنین تصمیمی گرفتم.

 

یکی دیگر از بحث‌های مهمی که تابستان امسال درباره بارسلونا مطرح شده احتمال بازگشت لیونل مسی به این تیم بود. مسی تابستان سال گذشته پس از خودداری لاپورتا برای پرداخت حقوقش در این تیم به پاریس رفت و امسال آخرین فصل از قرارداد دو ساله او با PSG است. با اینکه تیم پاریسی می‌تواند قرارداد مسی را برای یک سال دیگر تمدید کند، لاپورتا قصد دارد راهی برای برگرداندن لئو به نوکمپ پیدا کند.

 

او در این باره به نیویورک تایمز گفت: به عنوان رئیس باشگاه احساس می‌‌کنم که یک بدهی روحی و روانی به مسی دارم که باید به او بپردازم و آن این است که کاری کنم تا برای او بهترین شرایط را فراهم کنم تا دوران بازیگری‌اش را به پایان برساند.

 

لاپورتا سپس به انگیزه‌هایش برای برگرداندن بارسلونا به قله فوتبال اروپا اشاره داشت و گفت: در دوره اول ریاست ما، انتظارات بسیار بالایی از تیم وجود داشت و ما هم موفقیت‌هایی داشتیم. هواداران بارسلونا در سراسر دنیا به مزدیک 400 میلیون نفر می‌رسند و آنها حالا می‌خواهند که تیم‌شان را مجدداً در اوج موفقیت ببینند. کسب پیروزی انگیزه‌ای است که هر انسانی در هر جایی از دنیا دارد.

 

آینده مبهم فرنکی دیونگ که گفته می‌شود بارسلونا قصد فروشش را دارد و منچستریونایتد هم به شدت خواهانش است، موضوع بعدی صحبت‌های لاپورتا بود و او اعتراف کرد که از این هافبک هلندی انتظار دارد با موافقت با کاهش حقوقش به باشگاه کمک کند. لاپورتا عنوان کرد: من دیونگ را دوست دارم اما انتظارم که او به ما برای سر و سامان دادن به ساختار حقوقی باشگاه هم کمک کند. دیونگ هنوز قرارداد دارد و ما هم می‌خواهیم که تا پایان قراردادش اینجا بماند.

 

رئیس باشگاه بارسلونا در نهایت درباره خرید پرحاشیه روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ با نیویورک تایمز صحبت کرد و گفت: بارسلونا یک باشگاه جاه‌طلب است و به بازیکنان تأثیرگذار و مرجع مانند لواندوفسکی نیاز دارد. او جزو بازیکنان مهم تیم خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------