دشمنی شدید همسر بکهام با عروس خانواده



دیوید بکام و همسرش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پس از ازدواج بروکلین بکهام با نیکولا پلتز، به نظر می رسد که روابط این خانواده سرد شده است و ویکتوریا از انتخاب پسرش ناراضی است.

پس از ازدواج بروکلین بکهام با نیکولا پلتز، به نظر می رسد که روابط این خانواده سرد شده است و ویکتوریا از انتخاب پسرش ناراضی است. ظاهرا یک جنگ سرد تمام عیار بین ویکتوریا بکهام و عروس جدیدش نیکولا پلتز، در جریان است. پلتز ۲۷ ساله، در ماه آوریل با بروکلین بکهام ۲۳ ساله، بزرگترین پسر ویکتوریا و ستاره فوتبال دیوید بکهام ازدواج کرد.

 

روابط آنها قبل از عروسی آشفته شد. گفته می‌شود که این درام در طول مراسم عروسی نیز جریان داشت و پلتز تمام تلاش خود را می‌کرد تا ویکتوریا بکهام را تا حد ممکن از برنامه‌ریزی عروسی دور نگه دارد. یک منبع نزدیک به این خانواده گفته است: «آنها نمی توانند یکدیگر را تحمل کنند و با هم صحبت نمی کنند.»

 

همان منبع همچنین ادعا می‌کند که پلتز، دختر میلیاردر نیویورکی، نلسون پلتز و رئیس مدیسون اسکوئر گاردن، نمی‌خواست مادرشوهرش در هیچ بخشی از برنامه‌ریزی عروسیش نقش داشته باشد. او از ویکتوریا در مورد چیزی کمک نمی گرفت و ارتباطشان با هم بسیار کم بود. این منبع همچنین اشاره کرد که این درام بین ویکتوریا و دیوید و پسرشان بروکلین همچنان جریان دارد و افزود: «آنها در چند ماه گذشته زیاد با او صحبت نکرده اند.»

 

با وجود واکنش های اولیه مثبتی که ویکتوریا و دیوید نسبت به خبر نامزدی و ازدواج پسر بزرگشان داشتند، ظاهراً این دشمنی از پلتز سرچشمه گرفته است، که به توجه زیاد ویکتوریا به پسرش و بلعکس حسادت می‌ورزد.

 

ویکتوریا پس از اعلام رسمی نامزدی بروکلین و نیکولا در اینستاگرام خود نوشت: «هیجان انگیزترین خبر!! بروکلین و نیکولا دارند باهم ازدواج می کنند و ما دیگر خوشحال تر از این نمی توانستیم باشیم! با آرزوی عشق فراوان و یک عمر زندگی مملوء از شادی.»

 

دیوید بکهام هم با تبریک این خبر به همسرش پیوست و در اینستاگرام خود نوشت: «تبریک به این دو انسان زیبا. آن ها این سفر مهیج را با یکدیگر شروع می کنند. ما خیلی برایتان خوشحال هستیم بچه ها.»

 

روزیاتو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------