تابش:وقتی 6 سهمیه سپاهان پر شده چگونه جباروف را جذب کنیم؟/قلعه‌نویی از هر تیمی بازیکن می‌گیرد آقایان ناراحت می‌شوند



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,تابش

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: جباروف هم سهمیه لیگ برتری و هم سهمیه خارجی محسوب می‌شود و ما هم 6 سهمیه مان را گرفته‌ایم و نمی‌توانیم او را جذب کنیم.

مسعود تابش در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم سپاهان، اظهار داشت: خوشبختانه تیم اردوی خوبی در کردان کرج برگزار کرد و تمرینات خوبی را هم در اصفهان پشت سر گذاشت. ما یک اردوی خوب هم در تهران داشتیم و البته قرار است روز جمعه تیم عازم اردوی یک هفته‌ای ترکیه شود.

وی با اشاره به این موضوع که قلعه‌نویی به صورت مرتب پیگیر تمرینات سپاهان است، گفت:‌سپاهان همیشه پتانسیل مدعی شدن را داشته و بنابر دلایلی در 2-3 سال اخیر نتوانست به موفقیت برسد اما قلعه‌نویی مربی کار بلدی است و او هم مطمئنا انگیزه‌های زیادی دارد تا در سپاهان موفق شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص شایعاتی که پیرامون مذاکرات این باشگاه با سرور جباروف مطرح شده است، گفت: ما هیچ مذاکره‌ای با جباروف نداشتیم و اگرچه امیر قلعه‌نویی خواستار یک هافبک خارجی است اما قانونا که نمی‌توانیم جباروف را جذب کنیم./ تیم ما هر 6 سهمیه لیگ برتری‌اش را جذب کرده و ما اصلا نمی‌توانیم بازیکنی که در لیگ برتر بازی کرده را به خدمت بگیریم. جباروف هم سهمیه خارجی محسوب می‌شود و هم سهمیه لیگ برتری. ضمن آنکه قلعه‌نویی خواستار یک هافبک خارجی است اما با توجه به قوانین آن بازیکن جباروف نخواهد بود.

وی تاکید کرد:‌نمی‌دانم چرا مرتب از قلعه‌نویی انتقاد می‌کنند که مثلا می‌خواست از استقلال بازیکن بگیرد. او که این کار را انجام نداد ولی به نظر شما این مربی که در اکثر تیم‌های لیگ برتر کار کرده از کجا باید بازیکن بگیرد؟ او در این سالها از هر تیمی بازیکن می‌گیرد آقایان ناراحت می‌شوند.

تابش افزود: او سرمربی تراکتورسازی، ذوب‌آهن، سپاهان، استقلال و ملوان بوده پس اگر قرار باشد از این تیم‌ها بازیکنی نگیرد،؛ چه کار باید انجام دهد. ابتدا این مباحث را پیش کشیدند و بعد گفتند که قراردادهای نجومی بسته‌ایم. من از سازمان لیگ خواهش می‌کنم که قراردادهای همه تیم‌ها از جمله سپاهان را منتشر کند تا خیال همه راحت باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص دلایل جدایی علی کریمی از این باشگاه گفت: کریمی در جلسه‌ای که سه دقیقه هم طول نکشید به من گفت که تمایلی به ماندن در سپاهان را ندارد و با وجود اینکه محصول آکادمی سپاهان بود ما برای او ضمن آرزوی موفقیت راه را باز گذاشته تا به هر تیمی که می‌خواهد برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------