برانکو با الاهلی عربستان به توافق رسید/ مربی کروات خواستار فسخ قرارداد با پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,برانکو

سرمربی اهل کرواسی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم نهایی خود را درباره جدایی از این باشگاه گرفت و در فصل آینده در تیم دیگری به کار مشغول خواهد شد.

به گزارش ورزش سه" در حالی که مدیران پرسپولیس خوشبینانه به دنبال عقد قرارداد جدید با برانکو بودند، او امروز آن ها را از تصمیم خود مطلع کرد:" کار من در پرسپولیس تمام شده است."

برانکو بعد از یک هفته کلنجار در شرایطی به این تصمیم رسیده که از ابتدا هم مشخص بود که قصد ندارد سال پیش رو در پرسپولیس باشد. او پس از چهارسال کار فوق العاده در ایران و کسب چهارجام و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا حالا فضای پرتنش و پرالتهاب فوتبال ایران را به یک مقصد آرام تر با شرایط مالی بهتر ترک می کند تا شاید پرسپولیسی ها از این بعد اخبار او را به عنوان مربی تیمی در منطقه تعقیب کنند.

آنچه که برانکو را به نتیجه قطعی رسانده است، مشکلات فراوان کار در ایران شامل بدعهدی های همیشگی مالی است. باشگاه پرسپولیس اگرچه تلاش زیادی کرد تا دستمزد او را برای پرداخت جورکند اما با بی اعتنایی مالی به دستیاران و البته مهاجم کروات این تیم ، برانکو به این نتیجه رسید که مشکلات مالی در فصل آینده نیز ادامه دار خواهد بود. او دیگر نمی خواست در پرسپولیس نقش آتش نشان را داشته باشد و بنابراین با تیم فنی خود به کشور دیگری خواهد رفت. از بین پیشنهادات، تیم فوتبال الاهلی جدی ترین گزینه برانکو است اما او از چین و قطر هم آفرهای جدی دارد.

سرمربی پرسپولیس در روز سفر به کرواسی جلسه ای با مدیران الاهلی عربستان در دوبی برگزار کرده و قبل تر اثاث خانه خود را هم به کرواسی پست کرده بود تا جدایی اش قطعی باشد اما باشگاه پرسپولیس در هراس از هواداران عصبانی و ناراحت خود تمام تلاش خود را برای جلب رضایت برانکو انجام داد که البته این تلاش هم کامل نبود و نتوانست برانکو را از بی اعتمادی به تفسیری جدید از شرایط پرسپولیس برساند. جالب اینکه قرارداد برانکو با پرسپولیس دوساله بوده اما او با پرداخت مبلغی قرارداد خود را فسخ خواهد کرد و چیزی که برای باشگاه پرسپولیس ارسال شده درخواست او برای فسخ این قرارداد است.

 این مربی سابق فوتبال ایران که البته در ابتدای حضور چندان نظری را به خود جلب نکرده بود برخلاف مرتبه گذشته ، که بعد از جام جهانی بدون بازگشت به ایران رفت، این بار با چمدانی از افتخارات و همچنین در فضای مملو از افسوس هواداران پرسپولیس، ایران را ترک کرد و این جدایی یک دردسر بزرگ برای باشگاه و البته جانشین او خواهد بود.

 

 برانکو با الاهلی عربستان به توافق رسید

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس با الاهلی عربستان به توافق رسید تا به نوعی شانس بازگشت مجدد به این تیم را هم حفظ کرده باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------