آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

رادوشـوویچ، گلـری که رفتـن و ماندنش ضـرر اسـت!



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,رادوشوویچ

لیست بزرگسالان تیم پرسپولیس به معضلی جدی تبدیل شده و گابریل کالدرون علاوه بر آنالیز تیم، دغدغه کاستن از نفرات بزرگسال برای جذب بازیکن جدید را هم دارد. سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها در اردوی ترکیه دست به قلم شد و روی نام سروش رفیعی و شایان مصلح خط قرمز کشید که البته این تصمیم او بدون تبعات نبود و شاهد واکنش تند این 2 بازیکن نسبت به کالدرون و مسئولان باشگاه بودیم.

 

با توجه به جذب وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان و فرشاد احمدزاده و پر بودن لیست بزرگسال حداقل باید 4 بازیکن از لیست کنار بروند که تاکنون 2 نفر از لیست خارج شده‌اند. تا پیش از قرار گرفتن نام سروش رفیعی و شایان مصلح در لیست مازاد، از نفراتی چون سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه و مهدی شریفی به عنوان بازیکنان احتمالی برای خروج از لیست یاد می‌شد اما کالدرون برخلاف شایعات دست روی نفراتی گذاشت که کمتر کسی فکر می‌کرد در لیست مازاد باشند. حالا هم همه چیز در مورد نفر سوم و چهارم لیست مازاد مبهم و معماگونه است و از آنجایی که فعلا اندیشه‌ها و سلیقه سرمربی آرژانتینی ناشناخته است فقط با حدس و گمان می‌توان درباره 2 نفر دیگر لیست خروجی نظر داد.
 
در حال حاضر پرسپولیس به دنبال یک مهاجم خارجی است و گفته می‌شود گزینه اصلی هم هاسکیچ، بازیکن بوسنیایی لیگ صربستان و آقای گل این لیگ است؛ بازیکنی که 30 ساله است و قاعدتا جذب او لیست بزرگسال را پر می‌کند و حضورش به معنای حذف حداقل یک بازیکن بزرگسال دیگر است. در حال حاضر 3 بازیکن سرخ‌پوش گزینه خروج از لیست هستند که البته یکی به خاطر مصدومیت و 2 نفر دیگر به خاطر مباحث فنی و مسائل مالی است. گفته می‌شود مصدومیت دوباره ماهینی در بازگشت به تمرین پس از ماه‌ها دوری باعث شده که یکی از گزینه‌های لیست مازاد باشد اما مرد آرژانتینی خوب می‌داند که تیمش برای تکرار موفقیت به مردان باتجربه نیاز دارد و شاید حذف ماهینی ضربه سنگینی به سرخ‌ها وارد کند.

 

مهدی شریفی دیگر گزینه خروج است؛ بازیکنی که فصل گذشته فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و اصرار کالدرون برای جذب مهاجم شاید به این معناست که او حسابی روی شریفی باز نکرده و به محض جذب مهاجم جدید روی نام او قلم قرمز می‌کشد. بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس که آخرین بازمانده از گروه کروات‌های سرخ‌هاست، دیگر گزینه احتمالی خروج از لیست است؛ گلری که با دستمزد دلاری نسبتا بالا هزینه زیادی به باشگاه تحمیل کرده و می‌کند و تامین دستمزد او یکی از دغدغه‌های مسئولان باشگاه است. بنابراین احتمالا باشگاه هم از حذف او استقبال می‌کند منتها مشکل اینجاست که رادو یک سال دیگر قرارداد دارد؛ ضمن این‌که پرسپولیسی‌ها در چند سال اخیر به واسطه داشتن دروازه‌بان خوبی چون علیرضا بیرانوند به فکر تربیت و جذب دروازه‌بان درجه یک نبوده‌اند.

 

از این‌رو با خروج احتمالی رادو خلا بزرگی در دروازه پرسپولیس ایجاد خواهد شد به خصوص اگر بیرانوند در بازی‌های باشگاهی یا ملی مصدوم و محروم شود. حضور رادو این احساس امنیت را در نبود بیرانوند ایجاد می‌کند اما اگر رادو برود و دروازه‌بانی در حد او جذب نشود آیا دروازه‌بان امید و تیم‌های پایه‌ای یا گلر بی‌تجربه می‌تواند جای خالی بیرانوند را ولو برای یک بازی به خوبی پر کند؟ این دغدغه و نگرانی باعث شده مسئولان باشگاه و کالدرون با وسواس بیشتری درباره حذف رادو تصمیم بگیرند و شاید برای همین بود که موضوع انتقال قرضی او به ماشین‌سازی هم مطرح شد اگرچه هم شاهد تکذیب آن بودیم و هم خود رادو گویا علاقه‌ای به حضور در تیم دیگری به جز پرسپولیس در لیگ ایران ندارد. در واقع رادو که در صورت ماندن در پرسپولیس می‌تواند رکورد بیشترین حضور بازیکنان خارجی در این تیم را بشکند هم ماندنش به ضرر سرخ‌هاست و هم جدایی احتمالی و اجباری‌اش!

روزنامه خراسان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------