اتهامات جدید مدل معروف برزیلی علیه «نیمار»



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,نیمار

حدود ۲ ماه از اولین باری که «ناجیلا ترینداد» مدل برزیلی «نیمار» را به تعرض جنسی متهم کرده است، می‌گذرد و یان در حالی است که وی بار دیگر فوق ستاره اسبق آبی اناری‌ها را به فریب دادن وی متهم کرده و قصد دارد تا اثبات گناهکار بودن مرد برزیلی مبارزه کند.

به گزارش ایرنا، مدل ۲۶ ساله برزیلی در تازه‌ترین مصاحبه خود اظهار داشت: از شنیدن این داستان هیچ احساسی به شما دست نمی دهد؟ من به دیدن کسی رفتم و او قصد نزدیک شدن به من را داشت. آخر قصه غم‌انگیز بود و من بابت این اتفاق سرخورده شدم. تمام انتظارات من خراب شد. سپس افرادی که قصد داشتند از شرایط ترحم‌برانگیز من منفعت ببرند، مرا فریب دادند و در ادامه آبرویم در برابر تمام جهان رفت. این را هم بگویم که در زمان مصاحبه با کابرینی (روبرتو) در شبکه تلویزیونی برزیل به شدت تحت تاثیر مواد و داروهایی بودم که به من خورانده شده بود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,نیمار


ترینداد در ادامه افزود که همسر سابقش پس از این اتفاقات ارتباط وی را با فرزندشان قطع کرده  و اجازه نمی دهد که او پسرش را ببیند.

وی ادامه داد: بعد از تمام این اتفاقات هیچکس برای کمک به من نزدیک نشد.

او خطاب به نیمار تاکید کرد: فکر می‌کنم شما از استیصال، آسیب روحی و سردرگمی من سواستفاده کردید. آنچه بیشتر مرا آزار می‌دهد این است که در اینجا (برزیل) به شکلی خصمانه و غیرانسانی با این موضوع برخورد می‌شود و دلیل آن هم تنها این است که نیمار فردی مشهور است که می‌تواند همه چیز را با پولش بخرد و صدای من را خفه کند.

ترینداد در پاسخ به این پرسش که آیا وی قصد دارد از شکایت خود صرف نظر و پرونده را رها کند؟ تاکید کرد: هنوز در حال تاوان دادن هستم چرا که مردم هنوز نمی‌دانند واقعا چه اتفاقی رخ داده است. اگر پای شخص دیگری غیر از نیمار در کار بود اوضاع خیلی ساده‌تر پیش می‌رفت. چه دوست داشته باشم چه نه برای دفاع از حقوق زنان تا آخر می‌جنگم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------