دلایل باخت تیم فوتبال نوجوانان ایران به افغانستان و تاجیکستان



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,عبدی

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: افغانستان مقابل ما دفاعی بازی کرد و فقط ۲۰ درصد مالکیت بازی را در اختیار داشت.

به گزارش مهر،  تیم فوتبال نوجوانان ایران که در مسابقات آسیای مرکزی شرکت کرده است، در بازی اول با یک گل مقابل افغانستان و در بازی دوم با سه گل مقابل تاجیکستان شکست خورد تا باعث شگفتی کارشناسان فوتبال آسیا شود.

حسین عبدی سرمربی ایران در این خصوص گفت: تیم های دیگر مقابل ما دفاعی بازی کردند. در بازی با افغانستان مالکیت بازی ۸۰ به ۲۰ به نفع ما بود. افغانستان در مجموع سه یا چهار توپ روی دروازه ما آورد که یکی از شوت های از راه دور آنها گل شد. در این مسابقه فرصت های زیادی از دست دادیم. به هر حال باعث شد تا نقاط ضعف و قوت ما مقابل تیم هایی که دفاعی بازی می کنند، بیشتر نمایان شود.

عبدی درباره باخت به تاجیکستان هم تصریح کرد: تاجیکستان بازی را بهتر شروع کرد. ما بازی را خیلی بد آغاز کردیم. مجبور شدیم به کسانی هم که استراحت داده بودیم، بازی بدهیم. در این دو مسابقه در جریان بازی سه گل دریافت کردیم که اگر فیلمش را ببینید، متوجه می شوید این گل ها دور از ذهنیت است.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان یادآور شد: یکی از تیم های ما در تورنمنت چین شرکت کرد و این تیم هم در تاجیکستان حضور دارد. این دو تورنمنت باعث شد تا تمام بازیکنان فرصت بازی پیدا کنند و به اندازه چند ماه تمرین نقاط ضعف و قوتمان را نشان داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------