هافبک استقلال رضایتنامه گرفت/خبر بد برای استراماچونی و استقلال



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,علی دشتی ورضاآذری

هافبک تیم فوتبال استقلال امروز در نشست با مدیرعامل پیرامون مسائل مالی به صحبت پرداخت.

 به گزارش فارس، علی دشتی هافبک تیم فوتبال استقلال امروز در محل باشگاه حضور پیدا کرد و پیرامون مسائل مالی یا امری حسین فتحی گفت‌و‌گو کرد.

این بازیکن که در ابتدای امسال از سایپا به استقلال منتقل شده است در نشست با مدیرعامل استقلال خواستار روشن شدن وضعیت مالی خود با یان باشگاه شد که مدیرعامل استقلال هم به وی وعده داد او نگرانی بابت مسائل مالی نداشته باشد.

همچنین رضا کریمی هافبک جوان استقلال که در لیست مازاد استراماچونی بود بعد از توافق با مسئولان این باشگاه به صورت رسمی از جمع آبی پوشان جدا شد.

رضا آذری دیگر بازیکنی است که استراماچونی به وی توصیه کرده در تیم دیگری بازی کند اما مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا سرمربی این تیم را برای حفظ آذری متقاعد کنند.

خبر بد برای استراماچونی و استقلال

مهاجم تیم فوتبال استقلال حدود ۲ هفته دور از میادین دور خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد آقایی مهاجم تیم فوتبال استقلال در تمرینات تیمش دچار مصدومیت شد و نتوانست به تمرین های خود در جمع آبی پوشان ادامه دهد.

شنیده می شود طبق اعلام پزشکان استقلال آقایی ۲ هفته دیگر باید فیزیوتراپی کند و بعد از آن می تواند به تمرینات استقلال برگردد.

این بازیکن از لحاظ فنی مورد تایید استراماچونی بود، اما آسیب دیدگی باعث شد تا وی به مدت دو هفته از تمرینات استقلالی ها دور باشد تا پس از ریکاوری به تمرینات باز گردد.

سجاد آقایی در رقابت های لیگ نوزدهم طبق صلاحدید استراماچونی به میدان خواهد رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------