شکایت رسمی باشگاه استقلال از صدا و سیما!



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,خلیل زاده

با اعلام عضو هیئت مدیره استقلال این باشگاه از صدا و سیما رسما شکایت خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، امروز در برنامه سلام صبح بخیر مجری برنامه صحبت های عجیبی در مورد لوگوی باشگاه به زبان آورد که این موضوع با واکنش باشگاه استقلال و تعدادی از پیشکسوتان این تیم همراه شد.

اما با وجود ابراز ندامت مجری برنامه سلام صبح بخیر، احمد خلیل زاده رییس هیئت مدیره استقلال در گفت و گو با ورزش سه از شکایت این باشگاه از صدا و سیما خبر داد: به شدت تمام ارکان باشگاه مثل هواداران عزیز این تیم از اقدامی که در یک برنامه تلویزیونی انجام شد ناراحت هستند. من در ایران نیستم ولی از طریق واحد حقوقی باشگاه و آقای فتحی هماهنگ کرده ایم و حتما از صدا و سیما شکایت خواهیم کرد.

او ادامه داد: به شدت این صحبت ها را محکوم می کنیم و مطمئن باشید این مسائل چیزی از بزرگی تیم فوتبال استقلال کم نخواهد کرد. حتما تا لحظه آخر پیگیر این شکایت خواهیم بود تا دیگر شاهد چنین رفتارهایی از سوی رسانه های این مملکت نباشیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان گفت: هواداران عزیز استقلال باید بدانند که ما به اندازه آنها ناراحت هستیم و مطمئن باشید ما حتما این اقدام را محکوم می کنیم و اجازه نمی دهیم به این باشگاه بزرگ در رسانه ها توهین شود.

امروز وریا غفوری هم به عنوان کاپیتان استقلال در لیگ نوزدهم واکنش شدیدی نسبت به مجری برنامه سلام صبح بخیر انجام داد تا به این شکل تقریبا تمام ارکان باشگاه به این موضوع اعتراضی دست جمعی داشته باشند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,وریاغفوری

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------