آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

مدیر حقوقی تراکتور: پرونده بیرانوند با عذرخواهی بسته نمی‌شود



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,بیرانوند
مدیر حقوقی باشگاه تراکتور گفت که با عذرخواهی بیرانوند، پرونده مطروحه برای او در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مختومه نمی‌شود و باید رسیدگی انجام و رأی صادر شود.

مصطفی کاراندیش در گفت‌وگو با ایرنا درباره پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس اظهار کرد: از بیرانوند به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌ایم و اینطور نیست که با عذرخواهی او پرونده بسته شود.

مدیر حقوقی باشگاه تراکتور افزود: منتظر اتخاذ تصمیم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم. البته این تخلف جزو مواردی است که نیاز به شکایت باشگاه ندارد و کمیته انضباطی باید ورود کرده و موضوع را بررسی کند. با این حال، باشگاه تراکتور نیز به منظور صیانت از حقوق طرفداران و هواداران خود از بیرانوند شکایت کرده است و باید به این شکایت رسیدگی شود.

کاراندیش گفت: اگر قرار باشد با یک عذرخواهی همه چیز تمام شود، از این به بعد هواداران تراکتور می‌توانند هر حرکتی انجام دهند و من به عنوان معاون حقوقی باشگاه، از الان عذرخواهی می‌کنم.

این مقام مسئول در باشگاه تراکتور اضافه کرد: متاسفانه علاوه بر بیرانوند، هواداران پرسپولیس بارها به هواداران تراکتور توهین کردند و نمونه‌های آن در دیدار پرسپولیس با سایپا و مراسم معارفه محمدحسن انصاری‌فرد است.

مدیر حقوقی باشگاه تراکتور گفت: فرهنگ قبول اشتباه، فرهنگ خوبی است اما در مورد بازیکنی که هر سه الی چهار بازی، حرکاتی از او سر می‌زند، باید برخورد مقتضی صورت گیرد و اگر برخورد نشود، موچب تجری سایر بازیکنان نیز می‌شود.

کاراندیش همچنین از تعلل کمیته اخلاق در صدور رأی پرونده فروزان انتقاد کرد و گفت: همچنان منتظر تصمیم‌گیری کمیته اخلاق در این پرونده هستیم و همین مساله باعث شده در پیگیری حقوق باشگاه به بی‌کفایتی در بین هواداران متهم شویم. این در حالی است که به طور قطع، سرعت در دادرسی اطمینان مردم به سیستم قضایی را تضمین می‌کند و فرقی نمی‌کند این سرعت در دستگاه قضایی یا رکن قضایی فدراسیون باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------