آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

شکایت پلیس برزیل از شاکی پرونده تعرض نیمار به اتهام اخاذی



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,نیمار
پلیس کشور برزیل از زنی که مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را به تعرض به خودش متهم کرده بود، شکایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه SBT برزیل، پلیس از ناژیلا ترینداده، زن برزیلی که چندی پیش نیمار را به تعرض به خودش متهم کرده بود، شکایت کرد. ترینداده در ابتدای تابستان مدعی شد که مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در هتلی در پاریس به او تعرض کرده اما دادگاه سائوپائولوی برزیل به دلیل عدم وجود مدارک کافی برای اثبات ادعای وی، بازیکن 27 ساله پاری‌سن‌ژرمن را از این اتهام تبرئه کرد.

اکنون پلیس برزیل از ترینداده و نامزد او استیونس آلوز به اتهام تلاش برای اخاذی از نیمار شکایت کرده است. طبق اعلام پلیس برزیل شکایت ترینداده از کاپیتان سابق سلسائو را صرفاً به منظور باج گرفتن از بازیکن پیشین بارسلونا دانسته است. به همین دلیل این سازمان از او به اتهام افترا، شکایت منجر به بدنامی و نیز از نامزد سابق او به اتهام انتشار اسناد خصوصی و غیراخلاقی در فضای مجازی شکایت کرده است.

ادامه مذاکرات با پاری‌سن‌ژرمن
پدر نیمار اعلام کرد با وجود نافرجام ماندن تلاش او و فرزندش برای بازگشت به بارسلونا در بازار تابستانی، مذاکرات آنها با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنان ادامه خواهد داشت. نیمار تابستان امسال تلاش فراوانی انجام داد تا پاری‌سن‌ژرمن با بازگشتش به بارسلونا موافقت کند اما درخواست‌ طرف فرانسوی که بارسایی‌ها با آن مخالف بودند، در نهایت مانع از محقق شدن خواسته او شد.

او درباره آینده فرزند 27 ساله‌اش گفت: مذاکرات میان باشگاه‌ها هنوز تمام نشده است. یک برزیلی فقط می‌خواهد جایی باشد که خوشحال است و نیمار هم وقتی در بارسلونا بازی می‌کرد، بسیار خوشحال بود. زمانی که دوستانش از او می‌پرسند که آیا می‌خواهد به بارسلونا برگردد، به هم می‌ریزد. به عنوان یک مدیربرنامه، وقتی هیچ ساختاری وجود ندارد که به شما اجازه بدهد بیایید و بروید، احساس ضعف می‌کنید. در قرارداد نیمار هیچ بند فسخی وجود ندارد و این کارها را بسیار سخت می‌کند. ما برای رسیدن به یک توافق خیلی تلاش کردیم و تا جایی که می‌شد سعی کردیم او را به خواسته‌اش برسانیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------