گواردیولا: استونز ۴ تا ۵ هفته دور از میادین خواهد بود/ شاختار در ضدحملات اعجاب‌برانگیز است



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,گواردیولا
پپ گواردیولا مخاطرات بازی با نماینده اوکراین را درک می‌کند.

 به گزارش تسنیم، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با شاختار در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از نظم رقیب اوکراینی سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اظهار داشت: هر بار که با شاختار بازی می‌کنیم، آنها به سبک مشابهی ظاهر می‌شوند. واقعاً تجارب سختی مقابل آنها داشتیم؛ مخصوصاً اولین رویارویی ما با آنها. بازی کردن مقابل این رقیب همیشه دشوار است. فصل گذشته یکی از بهترین تیم‌هایی بودند که ۲-۴-۴ را با نظم خاصی پیاده می‌کردند و امسال هم همین‌طور هستند.

وی در ادامه افزود: شاختار روی ضدحملات و کوتاه کار کردن اعجاب‌انگیز به نظر می‌رسد. امیدوارم ریتم خوبی داشته باشیم، چون اولین بازی در لیگ قهرمانان اهمیت زیادی دارد. می‌دانیم سال قبل در بازی خانگی مقابل لیون باختیم، اما در سایر مسابقات برنده شدیم. سبک بازی ما در انگلیس رایج نیست و بازی کردن مقابل شاختار خیلی دشوارتر است. من احترام زیادی  برای این باشگاه قائل هستم.

گواردیولا در پایان یک خبر بد به هواداران تیمش داد و تصریح کرد: استونز اخیراً دچار مصدومیتی عضلانی شده است و بین چهار تا پنج هفته قادر به همراهی تیم نیست. علاوه بر او فیل فودن هم دچار مشکلی ویروسی شده است و بازی فردا و شاید بازی بعد از آن را هم از دست بدهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------